Coşmarul unei turiste românce într-un hotel de 4 stele din Grecia. „E prima dată când văd aşa ceva”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Creta e o destinaţie de vacanţă apreciată de mii de români. FOTO Shutterstock
Creta e o destinaţie de vacanţă apreciată de mii de români. FOTO Shutterstock

O româncă s-a lovit de o problemă neaşteptată după ce a ajuns în Grecia şi s-a cazat în hotel. După câteva zile, turista a dorit să plece şi a solicitat restituirea banilor pentru zilele de concediu rămase, dar s-a lovit de o problemă.

Femeia spune că şi-a rezervat concediul în Grecia, mai exact în Creta, încă din luna februarie, dar odată ajunsă la hotel a avut parte de o surpriză neplăcută. Condiţiile de aici erau sub orice critică, spune ea, iar ca şi cum asta nu ar fi fost de ajuns, nu se putea nici odihni din cauza gălăgiei. Turista şi-a spus off-ul pe grupul de Facebook Vacanţe sub 500 de euro şi a cerut sfaturi despre cum ar putea să rezolve problema.

„Avem următoarea situaţie: suntem de două nopţi în Creta, iar la hotelul de 4* pe care l-am plătit 100% încă din februarie nu mai vrem să stăm - nu ne putem odihni din cauza gălăgiei (uşa de la intrare e de formă, se aude absolut tot ce se întâmplă pe hol). Baia e de 2 mp, mereu plină de apă pe jos, iar la baie nu avem chiuvetă, aceasta e într-unul din dormitoare (e prima dată când văd asta) şi e foarte deranjant de folosit când cineva doarme”, a scris ea.

Disperată, femeia s-a dus la recepţia hotelului şi a explicat care sunt probleme şi a anunţat că vrea să plece, cerând şi restituirea banilor pentru cele patru zile rămase şi deja plătite. În prima fază, ea s-a lovit de refuzul managerului hotelului.

„Am comunicat managerului aceste aspecte şi ne-a spus că e fully booked şi nu ne poate schimba camera, mai vedem zilele următoare ce se întâmplă, poate nu vine cineva şi ne poate da o altă camera... Ideea e că noi vrem să ne mutăm oricum într-un alt hotel. Ştie cineva prin ce minune am putea recupera restul de 4 nopţi de cazare ce vor rămâne nefolosite?  4*120 euro....”, a mai scris femeia. 

Ulterior, situaţia s-a rezolvat, după o altă discuţie, iar românca spune că a avut o nouă discuţie şi a reuşit în cele din urmă să rezolve problema. Soluţia a fost în cele din urmă una simplă: managerul le-a restituit banii pentru cele patru nopţi rămase, iar turiştii s-au mutat în alt hotel.

„UPDATE: Am discutat cu managerul pe un ton foarte civilizat şi prietenos şi i-am expus nemulţumirile, i-am spus că am făcut o rezervare în altă parte şi vom pleca. Deşi iniţial ne-a spus că un refund nu este posibil, în final ne-a chemat la recepţie şi ne-a returnat suma pentru cele 4 nopţi rămase”, a revenit ea triumfătoare.

 

Vă mai recomandăm şi:

 

Apocalipsa preţurilor, anunţată de experţi. „Vor scrie cărţile de istorie timp de 50 de ani despre asta”

 

Asiatici reclamaţi că mănâncă pisicile oamenilor: „Râdea şi făcea semne că e pentru masă”. Reacţia Poliţiei

Târgu-Mureş



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite