Cum ajungi să lucrezi ca operator 112. Condiţia obligatorie pe care trebuie să o îndeplinească un candidat ca să fie ales

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În România există 41 de centre 112 pentru preluarea apelurilor de urgenţă, câte unul în fiecare judeţ, cu precizarea că centrul din Bucureşti preia şi apelurile pentru judeţul Ilfov. Nu mulţi sunt cei care ştiu cum ajungi să lucrezi ca operator 112.

Recrutările pentru operatori 112 se fac, se pare, la vedere, deşi serviciul de urgenţă face parte dintr-o structură militarizată (STS - Serviciul de Telecomunicaţii Speciale).

Pentru a avea o minimă şansă să lucrezi ca operator 112 este nevoie să aplici pe site-ul sts.ro sau pe 112.ro. Criteriile de recrutare sunt însă destul de rigide, iar candidaţii trebuie să aibă un dosar curat pentru a fi primiţi în sistem.

În primul rând, orice persoană care intenţionează să aplice pentru un job ca operator la serviciul de urgenţă 112 trebuie să ştie că vârsta maximă pentru a fi admis este de 40 de ani, conform site-ului 112.ro.

Aceeaşi sursă precizează că un candidat trebuie să aibă cetăţenia română şi domiciliul stabil în România, să cunoască foarte bine şi să aibă capacitatea de a se exprima clar şi corect în limba română. Persoanele care au fost condamnate definitiv sau cei care au executat o pedeapsă cu închisoarea nu pot aplica pentru un job în cadrul STS. Nici măcar cei care se află în timpul urmăririi penale nu pot fi luaţi în considerare pentru un post în acest serviciu.

Serviciul de Telecomuncaţii Speciale face frecvent recrutări din sursă externă. În prezent, nu există posturi libere de operator 112 scoase la concurs. Asta nu înseamnă că nu puteţi aplica pentru a fi înscrişi în baza lor de date. Puteţi trimite un CV la una dintre adresele de e-mail pe care le găsiţi la secţiunea ”contact” - (hr@stsnet.ro). Veţi avea astfel şansa să fiţi contactat pentru un interviu şi examen în cazul în care vor fi posturi vacante.

STS are o bază de selecţie şi recrutează:  ingineri IT&C;  ingineri sisteme de electroalimentare;  specialişti sisteme de electroalimentare;  ingineri sisteme de climatizare şi securitate; specialişti lucru la înălţime;  analişti de business.

Nu doar ingineri IT sunt solicitaţi de către acest serviciu speciali, ci şi persoane care au studii în domeniul ştiinţelor sociale, psihologie, ştiinţe ale comunicării şi, evident, ştiinţe militare.

Este bine de ştiut că angajarea într-un serviciu militarizat nu se face doar pe bază de interviu. Selecţia este mult mai complexă şi necesită timp şi o serie de documente. În primul rând, trebuie să treceţi de proba eliminatorie a testării psihologice, apoi urmează evaluarea pregătirii fizice, evaluare a cunoştinţelor de limbă străină de circulaţie internaţională şi, în cele din urmă, evaluarea profesională.

Dacă sunteţi interesaţi de un job în cadrul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, urmăriţi site-ul www.sts.ro, secţiunea Comunicare publică/cariere.

Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite