Aplicaţie cu spirit civic.Problemele Oradei pot fi sesizate de pe smartphone sau tabletă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Oradea City Report este aplicaţia cu ajutorul căreia orădenii vor putea transmite sesizări direct de pe smart-phone-uri sau tablete.

Aplicaţia Oradea City Report are ca obiectiv creşterea vitezei de comunicare cu cetăţenii, mai ales în privinţa sesizărilor care necesită intervenţii imediate, contribuind la mai buna implicare a cetăţenilor în problemele municipiului, precum şi la sporirea încrederii cetăţenilor în administraţia locală.

“Oradea City Report este o aplicaţie pentru telefonul mobil smart sau tabletă, gratuită, simplă şi intuitivă, care permite cetăţenilor cu spirit civic să transmită diverse sesizări şi incidente către Primăria Oradea şi operatorii serviciilor publice locale, cum ar fi compania de apă, regia de transport public, termoficare, poliţia locală, iluminatul public, salubrizare” a declaratEduard Florea, city manager al municipiului.

Orădenii vor putea sesiza problemele punctuale din cartierele oraşului, precum gropi în asfalt, câini comunitari, resturi menajere sau moloz aruncate la întâmplare, gunoi în mijloacele de transport, disfuncţionalităţi în iluminatul public, coşuri de gunoi vandalizate, vehicule abandonate, blocaje din cauza zăpezii, avarii la apă, canalizare înfundată etc., direct de pe dispozitivul mobil către dispeceratele operatorilor de servicii publice.

Sesizările transmise vor fi însoţite de fotografie, descriere şi localizare GPS, oferind autorităţilor identificarea exactă a locului incidentelor. Sesizările făcute de către utilizatori sunt validate de către controlorul de conţinut, un dispecer non-stop care verifică/gestionează problemele reclamate.

Utilizatorii care folosesc aplicaţia pot vizualiza atât sesizările proprii, cât şi pe cele transmise de alţi utilizatori, acestea devenind publice din momentul preluării de către autorităţi. Datele de identificare ale utilizatorului, obligatorii pentru a transmite o sesizare (nume, prenume, număr de telefon) nu vor fi făcute publice. După ce are loc această verificare, utilizatorii vor fi anunţaţi printr-un mesaj cu privire la fiecare stadiu în care se află rezolvarea sesizării.

Oradea

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite