Ce probleme au găsit comisarii Protecţiei Consumatorului la Coresi Mall

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Coresi Shopping Resort din Braşov

Comisarii Protecţiei Consumatorului au descins astăzi în magazinele de la Coresi. „Am venit în control întrucât am primit mai multe sesizări de la braşoveni“, ne-a declarat comisarul regional de la Protecţia Consumatorului, Sorin Susanu.

Având în vedere că este un loc foarte frecventat de către turişti, după cum se lăudau chiar administratorii Coresi, un astfel de control este binevenit.

S-au umflat muşchii pe agenţii de pază

Aşa cum era de aşteptat, presei nu i s-a permis să filmeze şi să facă fotografii în timpul acţiunii de control. Evident, dacă lucrurile ar fi fost în regulă, nu îşi încordau muşchii agenţii de pază.

Mai mult, au făcut nazuri şi la accesul comisarilor de la Protecţia Consumatorului, care le-au spus că se pot alege cu sancţiuni chiar şi ei personal.

Probleme la fast-food-urile din Coresi

Trecând peste neajunsurile făcute ziariştilor, trebuie spus că au fost găsite probleme la fast-food-urile de la mall.

Nu se folosesc soluţii dezinfectante la spălarea vaselor, unii dintre angajaţi nu aveau echipamentul corespunzător, nu se folosesc cântare verificate metrologic, au fost găsite alimente pentru care nu putea fi demonstrat termenul de valabilitate, iar fluxul celor care debarasau mesele se intersecta cu cel al celor care serveau clienţii, a precizat Susanu.

De asemenea, nici spaţiile de depozitare a alimentelor nu sunt corespunzătoare, angajaţii fast-food-urilor spunând că nu este vina lor, ci vina administraţiei Coresi Mall, pentru că una le-ar fi promis şi alta au găsit.
Se risca amenzi de pana la 50.000 lei, suspendarea activitatii, dar si retragerea produselor neconforme.

La Cinema, lipsa de informare este marea problemă

Despre ce au păţit unii clienţi la Cinema, în Coresi Mall, am scris AICI! Şeful regional de la Protecţia Consumatorului a confirmat faptul că sunt probleme cu informarea corectă a braşovenilor.

„Am primit o reclamaţie prin care o mămică ni s-a plâns că a plătit bilet pentru ea şi copil, au intrat în sală şi au constatat că nu pot vedea filmul pentru că nu au ochelari speciali. Dacă vrei ochelari, plăteşti suplimentar. A ieşit mămica respectivă să cumpere ochelari, iar între timp s-au stins luminile că începea filmul. Copilul s-a speriat şi a început să plângă. Nu este firesc acest lucru, iar dacă ar fi informat consumatorii nu s-ar fi întâmplat aşa ceva. Am mai citit în presă că sunt probleme şi cu verificarea bagajelor la cei care intră la film. Nu mi se pare firesc, dar nu am constatat aşa ceva“, a mai precizat Susanu.

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite