Descoperiri impresionante din 2017. De la planetele care ar putea găzdui viaţă extraterestră la un nou continent

NASA a descoperit 7 noi planete care ar putea găzdui viaţă FOTO: NASA

Anul 2017 este considerat anul descoperirilor. NASA a descoperit 7 planete care ar putea fi locuite, medicii au început să trateze cancerul folosindu-se de propriile celule ale bolnavilor, iar cercertătorii recunoscut existenţa continentului cu numărul opt.

În anul 2017 s-au făcut unele dintre cele mai uimitoare descoperiri. Businessinsider.com a realizat un top al celor mai importante descoperiri din anul 2017:

- Mai mulţi cercetători au recunoscut existenţa continentului cu numărul 8. Acesta se „ascunde” în sudul Oceanului Pacific şi a primit numele „Zealandia”. Se pare că continentul proaspăt descoperit era mai întins decât India. Momentan, doar o suprafaţă de 5% din acest continent este vizibilă.

- Cercetătorii au văzut cum s-a format aurul şi platina din univers. Metalele preţioase au apărut după ce două astre s-au lovit una de alta, la 130 de milioane de ani lumină depărtare de Pământ. Această ciocnire a produs depozite imense de aur şi platină. Cercetătorii au reuşit să înregistreze valurile create de ciocnire, un aveniment despre care oamenii de ştiinţă spun că se întâmplă o dată la 100.000 de ani.

- Cercetătorii au descoperit o nouă metodă de a pătrunde în Marea Piramidă din Giza, precum şi o cameră secretă. Aceasta este una dintre cele 7 minuni ale lumii antice, fiind compusă din două milioane de blocuri de piatră a câte două tone fiecare. Minunea arhitectonică a fost ridicată în 20 de ani, la ea muncind 8 milioane de lucrători, în echipe de câte 100.000 de oameni.

- Cancerul este tratat cu propriile celulele ale bolnavilor. S-au făcut teste pe forme severe de leucemie, cu rezultate foarte bune. Pacienţii au primit transfuzii cu propriile celule imune, care fuseseră modificate genetic, prin introducerea unei gene care luptă împotriva cancerului. Deocamdată costurile acestui tratament sunt foarte mari, ajungând la 475.000 de dolari pentru un singur pacient.

- NASA a descoperit 7 noi planete care ar putea fi locuite. Cele 7 planete orbitează într-un sistem solar învecinat, numit TRAPPIST 1. Cel puţin şase dintre ele sunt asemănătoare cu Pământul.

- Uterul artificial care îi ajută pe copiii prematuri să se dezvolte. Deocamdată, sistemul a fost testat doar pe miei, însă rezultatele sunt uimitoare. Oamenii de ştiinţă estimează că testarea pe oameni va putea fi posibilă în 3-5 ani.

Vă mai recomandăm:

VIDEO Ruinele unui oraş cu piramide, vechi de o mie de ani, descoperite în Mexic: avea la fel de multe clădiri ca Manhattan

Primii martiri în descoperirea Arcticii. Membrii echipajului lui sir John Franklin s-au mâncat între ei

Bistriţa