„Am fost muşcat de un ţânţar. În broşură nu erau menţionaţi ţânţarii!“ - cele mai ridicole 19 reclamaţii de călătorie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mai multe plângeri caraghioase, reale, făcute de turişti agenţilor lor de turism, au fost făcute publice de Asociaţia Agenţiilor Britanice de Turism (ABTA), după un studiu realizat recent.

1. Cred că ar trebui ca, în broşursă, să se explice faptul că, la magazinul din cartier, nu se vând biscuiţi buni, cum ar fi cei cu cremă de şarlotă sau cu ghimbir.

2. Mi se pare o lene din partea comercianţilor din Puerto Vallarta să închidă magazinele după-amiaza. De multe ori am avut nevoie să cumpăr câte ceva în timpul "siestei". Aceste lucruri ar trebui să fie interzise!

3. În vacanţa mea în Goa (India), am fost dezgustat să văd că, în aproape fiecare restaurant, se servea curry. Nu-mi place mâncarea picantă.

4. Am rezervat o excursie la un parc acvatic, dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să luăm cu noi costume de baie şi prosoape. Am presupus că sunt incluse în preţ.

5. Plaja era prea nisipoasă. A trebuit să curăţăm totul când ne-am întors în camera noastră.

6. Am găsit că nisipul de pe plajă nu era la fel ca nisipul de pe broşură. Pe broşură arăta că este alb, dar, în realitate, a fost mai degrabă galben.

7. Nu ar trebui să fie permis să faci topless pe plajă. Soţului meu a fost foarte distras, iar el nu voia decât să se relaxeze.

8. Nimeni nu ne-a spus că vor fi peşti în apă. Copiii s-au speriat.

9. Deşi în broşură era menţionat faptul că bucătăria va fi complet mobilată, în sertare, nu am găsit niciun cuţit pentru tăiat ouă.

10. Am mers în vacanţă în Spania şi am avut o problemă cu toţi şoferii de taxi - erau toţi spanioli.

11. Drumurile erau neuniforme şi cu hopuri şi, din cauza asta, nu am putut citi broşura în timpul călătoriei cu autobuzul către staţiune. Din acest motiv, nu am ştiut de multe lucruri care ar fi făcut călătoria noastră să fie mai distractivă.

12. Ne-a luat nouă ore să zburăm acasă, din Jamaica în Anglia. Americanilor le-a luat doar trei ore pentru a ajunge acasă. Mi se pare nedrept!

13. Am comparat dimensiunea apartamentului nostru de o cameră cu cel de trei camere al prietenilor noştri şi era mult mai mic.

14. În broşură scria: „Fără frizeri în staţiune“. Noi suntem frizeri-începători şi cred că organizatorii au ştiut lucrul acesta, de aceea ne-au făcut să aşteptăm mai mult pentru servicii.

15. Erau prea mulţi spanioli aici. Recepţionistul vorbea spaniolă, mâncarea era cu specific spaniol. Nimeni nu ne-a spus că vor fi atât de mulţi străini.

16. A trebuit să ne aşezăm la coadă afară pentru a prinde barca şi nici nu a existat aer condiţionat.

17. Este datoria dumneavoastră ca ghid să ne preveniţi, înainte de călătorie, de prezenţa persoanelor zgomotoase şi indisciplinate.

18. Am fost muşcat de un ţânţar. În broşură nu erau menţionaţi ţânţarii!

19. Eu şi logdnicul meu am cerut să avem paturi separate în cameră când am făcut rezervarea, dar am primit o cameră cu un pat gigantic. Sunteţi responsabili pentru asa şi vrem să fim despăgubiţi pentru faptul că eu am rămas însărcinată. Acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă ne-aţi fi oferit camera pe care am solicitat-o.
 

Călătorii

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite