Generozitate ieşită din comun. O chelneriţă a primit un bacşiş de 14.000 de lei pentru o notă de plată de doar 65 de lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock
FOTO Shutterstock

Un client de la un restaurant din Pennsylvania a lăsat un bacşiş uriaş de 3.000 de dolari pe o notă de 13,25 dolari, spre surprinderea chelneriţei, relatează BBC

Eric Smith, un client din afara oraşului, a savurat un stromboli la Alfredo's Cafe din Scranton, Pennsyslvania, pe  data de 16 iunie. Când a venit momentul să plătească nota, bărbatul a fost atât de impresionat de serviciu încât a lăsat un bacşiş de 3.000 de dolari pentru chelneriţa sa, Mariana Lambert.

„Lambert a venit în biroul meu cu lacrimi în ochi şi tremurând, declarând că un client i-a lăsat un bacşiş de 3.000 de dolari pentru o notă de plată de 13,25 dolari”, a declarat Matt Martini, manager la Alfredo's, într-o declaraţie pentru CNN.

Un alt manager, Zachary Jacobson, se afla şi el la Alfredo's când Smith a trecut pe acolo.

Restaurantul serveşte clienţi din „toate categoriile sociale", a declarat Jacobson pentru CNN. Jacobson, care lucrează la restaurantul familiei de peste un deceniu, a declarat pentru CNN că a trecut pe la cafenea în ziua sa liberă când Lambert a primit bacşişul generos.

El l-a întrebat pe Smith despre inspiraţia din spatele gestului său neaşteptat.

„A spus că era implicat în criptomonede. Încerca doar să dea un ajutor comunităţii”, a spus Jacobson. „Este născut în zonă”.

Restaurantul nu a mai primit niciodată un bacşiş atât de mare, spune Jacobson.

„Mă bucur să văd că oamenii dau înapoi”, a spus el. „Este o industrie în care este foarte greu să te implici, mai ales în timpul pandemiei”. 

Clientul a scris, de asemenea, „Tips for Jesus” (Bacşiş pentru Iisus) pe bonul său, într-o referire la o trend din social media, spune Jacobson. Fraza pare să fie o referire la contul de Instagram „tipsforjesus”, care de mai mulţi ani este operat de un utilizator anonim care lasă bacşişuri mari în restaurante. 

Jacobson a adăugat că bacşişul uriaş „a ajutat-o cu adevărat” pe Lambert, care lucrează la restaurant de aproximativ doi ani.

„Este bine de ştiut că încă mai există oameni buni”, a spus el. „A ajutat-o foarte mult”.

El speră că povestea îi ajută pe clienţi să îşi amintească „să fie amabili şi, cu siguranţă, să aibă răbdare în industria noastră”.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite