Dacia îşi modernizează reţeaua din România
0Dacia s-a angajat într-un amplu demers de modernizare a reţelei sale comerciale din România. Obiectivul urmărit este acela de a face ca showroom-urile Dacia să devină cât mai primitoare şi moderne.
Din iunie 2014 până în decembrie 2015, 40 de showroom-uri au fost deja reamenajate şi aduse la noul standard, cunoscut sub numele de « Dacia Evolution + »
Aceasta reprezintă mai mult de 50% din întreaga reţea Dacia. Investiţia realizată depăşeşte 500 000 de Euro.
Noul concept de showroom aduce nu doar o evoluţie importantă a ambianţei din interiorul spaţiilor de expunere a vehiculelor, ci şi o îmbunătăţire a condiţiilor de primire a clienţilor.
Mobilierul nou, modern, prezenţa unei zone de tip lounge şi a unui spaţiu pentru copii, prezentarea detaliată şi accesibilă a serviciilor propuse şi a diferitelor oferte de finanţare, sunt tot atâtea elemente destinate să asigure o interacţiune mai profesionistă şi mai eficientă cu clienţii. Noutăţile gamei Dacia sunt mai bine puse în valoare iar accesul clienţilor la informaţii are loc într-o atmosferă caldă, primitoare.
La rândul lor, atelierele service dispun de acum de o zonă dedicată primirii clienţilor în timpul recepţiei vehiculelor. Utilizarea tabletelor pentru redactarea documentelor de recepţie şi de livrare a vehiculelor în service, precum şi prezentarea dinamică a ofertelor în vigoare pe ecrane LCD, asigură o preţioasă economie de timp pentru clienţi.
Acţiunea de modernizare a demarat în 2014 va continua şi anul următor, astfel încât la începutul anului 2017 întreaga reţea de showroom-uri a mărcii să fie adusă la noul standard « Dacia Evolution + ».