KAI Group va lansa o nouă gamă de produse în România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

KAI Group, liderul în producţia de plăci ceramice din Europa de Est, a realizat investiţii în valoare de un milion de euro pentru extinderea portofoliului de produse al companiei.

După atingerea obiectivului de cifră de afaceri pe 2009 în Romania, în valoare de 8 milioane de euro, compania îşi propune să intre în 2010 pe segmentul mediu-lux cu propria marcă, denumită PROGRES CERAMICA. Noua gamă, se adresează segmentului mediu-lux al pieţei de plăci ceramice şi va reprezenta 30% din vânzările totale ale KAI România. De asemenea, România reprezintă prima piaţă externă pe care compania îşi lansează noua gamă de produse.
„Lansarea unei mărci proprii este următoarea etapă în atingerea obiectivului nostru pe piaţa locală, acela de a deveni liderul acesteia,  cu o cotă de piaţă de 20 – 25% până în 2012”, a declarat Cătălin Rotaru, Country Manager KAI România.
Pentru dezvoltarea acestei game, compania a colaborat cu birouri de design din Spania şi Italia, specializate în concepţia de modele de placi ceramice şi a realizat noi investiţii în tehnologii de producţie care permit realizarea de produse în fomate mari şi cu finisaje speciale.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite