Ce audienţe au făcut marile posturi generaliste în ziua de debut a noilor grile
0Luni a fost ziua în care pe micile ecrane au revenit cu noi sezoane emisiunile de zi ale principalelor posturi generaliste. După prima confruntare în grilele de toamnă, Pro TV a ieşit învingător atât la media pe zi, cât şi în prime-time.
Pro TV a fost lider de audienţă luni, în ziua de debut a grilei de toamnă, la distanţă considerabilă de celelalte posturi, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro.
Media pe zi a postului Pro TV, la care au revenit cu noi sezoane emisiunile „Vorbeşte lumea“ şi „La Măruţă“, a fost de 660.000 de telespectatori din toată ţara, 354.000 de la oraşe şi 168.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Kanal D, care a avut premierele noilor sezoane „Teo Show“ şi „Bravo, ai stil“, a ocupat locul doi la nivel naţional şi urban, cu 428.000 de telespectatori, respectiv 206.000.
La nivel comercial, postul turcesc a fost aproape la egalitate cu Antena 1, diferenţa fiind de 2.000 de telespectatori în plus pentru televiziunea Intact, mai notează Paginademedia.ro.
Antena 1 a ocupat în schimb locul trei în întreaga ţară (308.000 de telespectatori) şi la oraşe (164.000), cu noi difuzări ale show-urilor „Neatza cu Răzvan şi Dani“ şi „Prietenii de la 11.00“.
Tot Pro TV a fost lider şi în prime-time, la nivel naţional având o medie de peste un milion şi jumătate de români în fiecare minut, cu o reluare a serialului „Las Fierbinţi“ şi filmul „Bun venit în junglă!“.
Kanal D a reuşit şi de această dată să surclaseze Antena 1 având cifre aproape duble, respectiv 1,14 milioane de privitori.