România, invitat de onoare la Târgul de Turism din Elveţia. Sigla Centenarului se va regăsi pe toate pliantele de la FESPO Zürich 2018
0
România deţine pentru prima dată calitatea de ţară parteneră şi de invitat de onoare la Târgul Internaţional de Turism FESPO Zurich, cea mai mare manifestare pentru public din Elveţia, cu un număr de 60.000 de vizitatori şi 600 de expozanţi, ce se desfăşoară în perioada 25 -28 ianuarie 2018.
Ministerul Turismului promovează destinaţiile turistice atractive ale României la acest târg în cadrul unui stand amenajat, cu o suprafaţă totală de 130 mp, ce are ca element fundamental o replică a porţii de intrare în cetatea Alba Carolina, marcând în acest fel importanţa istorică a Anului Centenarului.
Cei care trec pragul standului României vor avea ocazia de a face o incursiune în timp, asistând la prezentări, atât pe suport informaţional cât şi pe suport video, a celor mai importante momente istorice relevante pentru împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire. Sigla Centenarului se va regăsi de asemenea pe toate suporturile de comunicare ale României de la Târgul Internaţional de Turism FESPO 2018.
Programul în cadrul standului naţional cuprinde acţiuni de promovare a României ca destinaţie turistică precum: evenimente de tip business to business, seri tradiţionale româneşti, momente artistice de dans şi muzică populară oferite de Ansamblul Transilvania dar şi de maestrul Nucu Pandrea.
“Ministerul Turismului îşi propune ca, împreună cu expozanţii din standul naţional, să prezinte o gamă variată de produse turistice care îi pot convinge pe călători să aleagă România pentru a-şi petrece vacanţele: pachetele de tip city break, turismul activ şi de aventură, circuite culturale, ecoturism, turismul balnear şi wellness”, a informat ministerul.
Delegaţia Ministerului Turismului în Elveţia va fi condusă de Secretarul de Stat Bogdan Tomoiagă. Demnitarul va avea întrevederi oficiale cu reprezentanţi din domeniul turismului, atât din sistemul public cât şi din cel privat.
„Participarea la această manifestare oferă şansa ţării noastre de a se bucura de o vizibilitate crescută pe piaţa elveţiană, prin ampla campanie de comunicare ce a început încă din luna noiembrie a anului 2017 şi va continua pe timpul derulării evenimentului. Destinaţia turistică România este prezentată şi în catalogul oficial al târgului, ce va fi tipărit într-un număr mare de şi va fi distribuit cu titlu gratuit tuturor vizitatorilor târgului”, a comunicat instituţia.