Cei mai mari consumatori de mărci private. Cum arată coşul românilor
0Vânzările de mărci private în industria bunurilor de larg consum s-au menţinut în ultimii cinci ani pe un trend ascendent, cu o creştere de 24%, până la valoarea de 352 miliarde de dolari. În unele ţări acest segment a ajuns să deţină şi 38% din vânzări, potrivit datelor Euromonitor.
Marea Britanie
Piaţa britanică este una matură pe fondul unei concentrări ridicate şi a gradului mare de sofisticare în cazul sectorului de retail. În ultimii cinci ani cota de piaţă a brandurilor private a rămas stabilă, la 28%.
Spania
În Spania vânzările de branduri private au crescut cu 48% în ultimii cinci ani, în timp ce cota lor de piaţă a crescut la 29%, al treilea cel mai mare procentaj din lume. Cei mai mulţi cumpărători au fost forţaţi să îşi ajusteze bugetele în contextul unei rate ridicate a şomajului şi a măsurilor de austeritate dure luate de autorităţi.
Citiţi pe wall-street.ro cum stă situaţia în România şi în Germania, SUA, Elveţia