BCR vinde apartamente de 3 camere în oraşe mari cu până la 60.000 € - Revista presei economice

Presa economică de astăzi scrie despre licitaţiile organizate de BCR, aporturila suplimentare de capital pentru asiguratorii autohtoni în 2010 sau noua epocă a imobiliarului românesc. Printre alte subiecte, criza nu a lezat planurile pe termen lung, iar cumpărăturile se fac în criză, potrivit lui Laszlo Diosi.

Ştiri pe aceeaşi temă

BCR vinde apartamente de 3 camere în oraşe mari cu până la 60.000 €. BCR, cea mai mare bancă de pe piaţă, vinde la licitaţie un apartament de trei camere din Constanţa cu preţul de pornire de aproape 56.000 de euro pentru 67,5 metri pătraţi. Un alt apartament, de două camere din Braşov, este scos la vânzare la preţul de 30.400 de euro. La Drobeta-Turnu-Severin, banca vinde la licitaţie o casă de 156,30 metri pătraţi cu teren de 438 de metri pătraţi pentru circa 166.600 de euro. BCR urmează exemplul altor jucă­tori şi a început să publice pe site-ul propriu programul licitaţiilor organizate pentru executarea clienţilor care nu şi-au mai rambursat creditele ipotecare sau alte credite garantate cu ipotecă, scrie Ziarul Financiar.

Aporturi suplimentare de capital pentru asiguratorii autohtoni în 2010.
Societăţile de asigurări din Ro­mâ­nia au început anul 2010 în nota care le-a dominat activitatea pe tot parcursul anului trecut, pu­nând accent pe stabilitatea finan­ciara şi pe aporturile suplimentare de ca­pital. Criza economică şi financiară a afec­tat serios profiturile asiguratorilor, care s-au văzut nevoiţi să apeleze la noi majorări de capital pentru a putea re­specta cerinţele privind marja de sol­va­­bilitate, potrivit Financiarul.

Noua epocă a imobiliarului românesc: proiecte mici, foarte mici, cele mai mici. 
În real-estate, epoca lui “cel mai mare proiect” s-a terminat. Următorii ani sunt definiți de “mic”: investiții mici, prețuri mici și riscuri pe măsură. Neglijate până acum atât de jucătorii din real-estate, cât și de cei din retail, orășelele mici, ca de exemplu Huși sau Marghita, încep să apară și pe hărțile acestora. Asta nu înseamnă că acolo nu există potențial de business, doar că, parafrazând proverbul “omul potrivit la locul potrivit”, în astfel de localități mici este nevoie de proiectul potrivit la momentul potrivit. Este ceea ce încearcă să facă dezvoltatorul RED Management Capital cu rețeaua de centre comerciale Cadran, un concept de centru comercial de mici dimensiuni, croit special pentru astfel de localități, scrie Money.

Criza nu a lezat planurile pe termen lung. 2009 a fost un an greu pentru transportatori, dar şi pentru importatorii de vehicule comerciale grele în aceeaşi măsură. Pentru prima dată după 1989, piaţa nu a mai cunoscut creşterea, ci o dramatică scădere. Totuşi, în ciuda acestui fapt, au fost anumite companii care nu s-au ferit de investiţii. Este şi cazul companiei Volvo Trucks România, care, anul trecut, în numai cinci săptămâni, a inaugurat oficial trei centre noi, la Braşov, Piteşti şi Bacău, notează Curierul Naţional.

Laszlo Diosi: Cumpărăturile se fac în criză.
Planurile OTP Bank România să achiziţioneze o bancă mică pentru a-şi spori cota de piaţă, nu s-au schimbat, ne-a declarat Laszlo Diosi, director general OTP Bank România. "Părerea mea personală este că trebuie să cumperi în criză. Aşa că dacă va fi să se întâmple ceva, ar trebui să se întâmple anul acesta", potrivit domnului Diosi, citat de Bursa.

citeste totul despre: