rebranding - ultimele știri
Carrefour a finalizat procesul de achiziție a hipermarketurilor Cora și a magazinelor de proximitate, după ce Consiliul Concurenței a avizat tranzacția, a informat retailerul.
La aniversarea a 117 ani de activitate a Loteriei Române, entitatea de jocuri de noroc a anunțat un „rebranding spectaculos”. Procesul ajungea, potrivit datelor, la un cost total de 50 de mii de euro.
Potrivit studiului carVertical, doar 45% dintre șoferii din România au verificat istoricul unei mașini înainte de a o cumpăra, sugerând că mulți cumpărători încă mai au încredere în norocul lor.
Agricover a finalizat un amplu proces de rebranding desfăşurat anul acesta. Rebrandingul a fost generat de nevoia de aliniere a brandului Agricover la stadiului actual de dezvoltare a afacerii.
Scandalurile din jurul Facebook determină compania să îşi schimbe numele. Un anunţ în acest sens va fi făcut în zilele următoare. Decizia de rebranding este o decizie foarte dificilă pe care o companie o ia în momente critice din activitatea sa.
Una dintre cele mai cunoscute pizzerii se relansează şi deschide trei noi magazine sub un nou slogan: „Se ştie dintr-o felie”.
Ocean Fish, firma acuzată că vinde hering la preţ de somon, a transmis un punct de vedere oficial în care îşi cere scuze clienţilor şi colaboratorilor şi explică confuzia creată.
ZebraPay, companie de tehnologie specializată în furnizarea de soluţii de plată de tip self-service, devine SelfPay, în urma unui proces de rebranding care reprezintă o investiţie de 350.000 de euro....
După 3 ani de la deschidere, Immochan investeşte 10 milioane de euro pentru a transforma centrul comercial Auchan din cartierul Drumul Taberei într-o comunitate. Noul centru, care nu va păstra numele hypermarketului, va reuni, pe lângă magazine şi fo...
articol publicitar
De luna aceasta, Home Garden, brandul românesc cu cel mai mare portofoliu de produse de pe piaţa conservelor de legume, fructe şi peşte se prezintă cu o nouă imagine. Rebranding-ul a cuprins mai multe etape: audit de brand, redesenarea identităţii vi...
E incredibil acest tip de demers al clasei noastre de mijloc, frumoase, libere şi creative. Tot ce au înţeles ei că i se întîmplă nasol tăranului român e legat de “imaginea lui”, “de valorile lui”. In rest, totul e ok. Doar imaginea i-a fost deterior...
articol publicitar
Compania Global Plast, lider în domeniul distribuţiei articolelor pentru gospodărie, lansează trei noi branduri de produse şi o nouă identitate corporate, alături de sloganul “Partener de casă bună.”
Pagina de Facebook Capra Vecinului propune un rebranding de ţară, bazat pe câteva expresii "tradiţionale" româneşti din folclorul contemporan al nostru. România, exploraţi grădina Carpaţilor, a fost retransformat prin intermediul unor imagini cu haz.
Există viaţă în afaceri şi în afara Bucureştiului - o demonstrează un grup de tineri de la Constanţa, care ajută companiile să îşi transforme afacerile pentru succes. La firma Evonomix, media de vârstă este 27,8 ani....
Reţeaua Help Net a rebranduit 100 de farmacii, iar în 2015 întreaga reţea de 175 de farmacii va fi rebranduită, proces ce presupune schimbarea logo-ului, dar şi optimizarea principiilor de business şi restructurarea brandului ca personalitate.
Romanian International Bank (RIB), bancă recent achiziţionată de către grupul financiar polonez Getin Holding, îşi schimbă denumirea în Idea Bank şi îşi mută sediul într-un spaţiu de 3.500 metri pătraţi închiriat în Hermes Business Campus, dezvoltat ...
Sucursala Bucureşti Banca Italo Romena, care operează pe piaţa din România din anul 1997, va deveni în această lună sucursala Bucureşti a Veneto Banca, ca urmare a fuziunii dintre băncile-mamă din Italia.
Reţeaua de farmacii DONA investeşte 15 milioane de euro într-un proces complex de decorare şi reamenajare a unităţilor în următorii patru-cinci ani şi îşi propune să se extindă cu încă 60 de noi unităţi până în 2016.
Adevărul Live de la ora 15.00 a avut-o invitată pe Cristina Gheorghiţoiu, managerul site-ului OLX.ro, cunoscut înainte ca Mercador. Aceasta a vorbit despre recentul rebranding şi motivele din spatele acestuia.
Mercador.ro a devenit astăzi OLX.ro. Mişcarea poate părea surprinzătoare, mai ales în urma investiţiilor în publicitate din ultimul an, dar grupul sud-african Naspers, care controlează Mercador.ro a dorit unificarea de brand la nivel global.
Mercador.ro, unul dintre cele mai mari site-uri de anunţuri din România, devine Olx.ro, într-o mutare-surpriză care va fi anunţată oficial în această dimineaţă. Rebrandingul se face la nivel global în cadrul grupului Naspers, care deţinea Mercador.
Auchan România a încheiat procesul de rebranding al celor 20 de magazine Real cumpărate de la grupul german Metro, odată cu inaugurarea de sâmbătă, 12 aprilie, a hipermarketului din AFI Cotroceni Bucureşti.
Ovidiu Slătineanu, preşedintele Asociaţiei Neokoolt, susţine că România ar putea fi mai bine reprezentată de Cultura Cucuteni, „originea Europei”, decât de brandul lansat de Ministerul Turismului în urmă cu patru ani.
Alina Electronic, una dintre cele mai mari reţele de magazine de electrocasnice din ţară, şi-a schimbat denumirea în Mobitech Group. Rebrandingul se face însă fără vreo comunicare şi argumentare.