Henkel România câştigă cu divizia de adezivi
0Compania Henkel România a înregistrat anul trecut o creştere-record a cifrei de afaceri, ajungând la peste 100 milioane de euro, din care 46 milioane de euro reprezintă performanţele diviziei
Compania Henkel România a înregistrat anul trecut o creştere-record a cifrei de afaceri, ajungând la peste 100 milioane de euro, din care 46 milioane de euro reprezintă performanţele diviziei de adezivi din cadrul grupului.
Evoluţia spectaculoasă este pusă de reprezentanţii companiei pe seama performanţelor înregistrate de toate diviziile -detergenţi şi produse de curăţat, produse cosmetice, dar şi adezivi comerciali şi profesionali. Însă cea mai spectaculoasă creştere a înregistrat-o divizia "Adezivi comerciali şi profesionali", marca emblemă a diviziei, în speţă Ceresit, consolidându-şi poziţia pe piaţa de profil, după cum au precizat reprezentanţii Henkel România. În fapt, 46 milioane de euro din totalul vânzărilor Henkel în România sunt asiguraţi de divizia de adezivi, vedeta grupului în acest moment. "Cifra de afaceri a diviziei de adezivi a ajuns anul trecut la valoarea de aproximativ 46 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de anul precedent" , a precizat Iulian Mangalagiu, directorul de divizii al companiei. Potrivit acestuia, compania a vândut peste 250.000 tone de adezivi în 2006, din care 230.000 tone sunt produse în România. Importurile companiei se ridică la 15% din totalul gamei de produse, însă acestea sunt preconizate să scadă în acest an. Pentru anul în curs, compania va investi circa 4 milioane de euro, în vederea dezvoltării afacerii din ţara noastră, nefiind excluse nici realizarea de noi capacităţi de producţie, în paralel cu lansarea de noi produse. În ceea ce priveşte detergenţii, cele mai bune volume le-au realizat produsele din gamele Persil, Pur, Silan, Perwoll, în timp ce pe partea de cosmetice cele mai mari volume nete de vânzări au fost înregistrate de gamele Palette, Fa, Taft şi Schauma. Dintre mărcile de adezivi şi tehnologii, cele mai active în anul trecut au fost Ceresit, Thomsit, Loctite, Teroson şi Moment.
În 2006, compania Henkel România a înregistrat o cifră de afaceri de 104 milioane euro, în creştere cu 34% faţă de anul precedent, în timp ce profitul s-a cifrat la valoarea de 13,5 milioane de euro
Liviu Sfrija
preşedintele companiei