Braşovul intră în atmosfera Sărbătorilor de Iarnă începând cu 1 Decembrie. Un târg de Crăciun va fi amenajat în Piaţa Sfatului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Comercianţii care îşi vor decora original căsuţa, vor avea şansa să ocupe un spaţiu mai cu vad. Foto: Arhivă
Comercianţii care îşi vor decora original căsuţa, vor avea şansa să ocupe un spaţiu mai cu vad. Foto: Arhivă

Primăria Braşov va organiza şi în această iarnă un târg de Crăciun în Piaţa Sfatului. Acesta îşi va deschide porţile pe 1 Decembrie, zi tradiţională pentru aprinderea iluminatului de sărbătoare, când Braşovul se transformă în „Oraş din Poveste”.

De miercuri, comercianţii interesaţi să îşi expună marfa în cadrul Târgului de Crăciun din Piaţa Sfatului îşi vor putea depune dosarele la Primăria Braşov. Dacă anii trecuţi principalul criteriu pentru ocuparea unei căsuţe era oferta financiară, ajungându-se şi la preţuri de peste 180 lei/mp pentru fiecare zi de târg, acum, fiecare comerciant va plăti doar 3 lei/mp/zi, însă trebuie să demonstreze anumite lucruri.

Faţă de anii trecuţi, târgul îşi va deschide în acest an porţile din data de 1 decembrie şi îşi va fi închis pe 13 ianuarie, după încheierea sărbătorilor pe rit vechi.

În total, se vor putea închiria 39 căsuţe, 15 dintre acestea urmând să fie destinate produselor de artizanat, decoraţiunilor specifice sărbătorilor de iarnă sau produselor hand-made, 20 de căsuţe produselor alimentare, iar alte 4 căsuţe pentru băuturi calde (ceai, cafea, vin/ţuică fiartă).

Cei care organizează evenimente au şansa la o căsuţă cu vad

Unul dintre cirtieriile de departajare pentru închirierea unei căsuţe este locul unde îşi desfăşoară firma activitate. Astfel, firmele din municipiul Braşov vor primi 10 puncte, cele din judeţ 5 puncte, iar cele din afara judeţului nu vor primi nici un punct. Al doilea criteriu pentru comercianţi care va fi punctat este dacă acesta este producător/meşteşugar şi se primesc 20 puncte. Al treilea criteriu vizează implicarea comerciantului în promovarea târgului, dar şi orginalitatea sa, respectiv cum îşi decorează căsuţa sau dacă angajaţii au o costumaţie specială, şi în acest caz urmând să se acorde 10 puncte. În plus, cei care vor organiza evenimente în cadrul târgului, de exemplu, concerte sau ateliere vor primi 20 de puncte.

Chiar şi cei care nu reuşesc să obţină nici un punct au însă şansa să ocupe o căsuţă. În cazul acestora, participarea la alte târguri va fi un atu. În schimb, alegerea căsuţelor va fi făcută în funcţie de punctaj, astfel că producătorii sau comercianţii care au obţinut cele mai multe puncte îşi pot alege zonele care sunt cu vad.

Comercianţii îşi pot depune dosarele până în data de 6 noiembrie. În data de 16 noiembrie, comisia de analiză a dosarelor va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro şi la avizierul instituţiei lista celor declarate admise. Contestaţiile se vor depune în data de 19.11.2018 la Primăria Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr.8 – Centrul de Informare pentru Cetăţeni – masa 4 sau 5, iar în data de 21.11.2018, comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro şi la avizierul instituţiei, rezultatul în urma analizării acestora.

Dosarul pentru participarea la Târgul de Crăciun va cuprinde următoarele documente:

– cerere tip ocupare domeniu public;

– certificat de neurmărire fiscală eliberat de Direcţia Fiscală Braşov, aflat în termen de valabilitate, fără datorii la bugetul local;

– copie după Codul Unic de Înregistrare ( CUI ) al agentului economic, Statut, act constitutiv, respectiv dovada înscrierii în Registrul fundaţiilor şi asociaţiilor-pentru ONG;

– copie după actul de identitate al reprezentantului legal;

– certificat de constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului;

– descrierea detaliată a produselor;

– simulare foto a produselor comercializate;

– simulare foto a modului de amenajare interioară a căsuţei.

Citeşte şi:

Braşovul devine oraş de poveste. Se aprind cele peste 30.000 de beculeţe din bradul din Piaţa Sfatului

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite