Din 30 iunie, „Adevărul de Seară“ devine săptămânalul „ads“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Adevărul Holding va lansa pe piaţa de presă din România un nou săptămânal, intitulat „ads".

Acesta va apărea în fiecare zi de joi, începând cu data de 30 iunie, în format de 24 şi, respectiv, de 32 de pagini. „ads" va fi realizat de aceeaşi echipă care a construit în ultimii trei ani „Adevărul de seară", cea mai puternică reţea de cotidiane locale, cu 39 de redacţii în întreaga ţară. Astfel, peste 260 de oameni vor contribui la nivel naţional la editarea „ads".

Săptămânalul „ads" va apărea în 39 de ediţii şi va conţine dezvăluiri, reportaje, informaţii utile, de timp liber şi sport exclusiv locale. Publicaţia va include, de asemenea, programul TV săptămânal şi va aloca totodată un spaţiu generos anunţurilor de mică publicitate.

Sabin Orcan, redactorul-şef al al reţelei de săptămânale „ads", este convins de faptul că oamenii vor avea în continuare nevoie de presa scrisă, care oferă mai mult decât ştirile furnizate de site-uri şi de televiuni.„Spre deosebire de celelalte medii de informare, în care viteza contează mai mult decât acurateţea sau profunzimea, presa scrisă are la dispoziţie un timp de gândire de cel puţin 24 de ore, în care poate face o analiză a subiectului zilei", a explicat Sabin Orcan.

Peter L. Imre, directorul general al Adevărul Holding, este de părere că a venit momentul ca „Adevărul de Seară" să facă un pas înainte spre conţinutul plătit. "Lansarea noului săptămânal, însoţită de cea a unui nou concept al ziarului Adevărul, ce include şi Weekend Adevărul, o ediţie de sfârşit de săptămână fără precedent pe piaţa noastră, face parte dintr-o strategie bine pusă la punct privind publicaţiile noastre de tip quality", adaugă Peter L. Imre.

Noul „ads" va apărea în 24 de pagini, cu excepţia a opt ediţii, cele de Bucureşti, Iaşi, Cluj, Timişoara, Craiova, Braşov, Galaţi şi Constanţa, care vor avea 32 de pagini. Ediţiile în 24 de pagini vor costa 0,90 lei, iar cele de 32 de pagini, 1,40 lei.

Pentru început, tirajul publicaţiei „ads" va fi de 250.000 de exemplare. Săptămânalul va putea fi găsit la chioşcurile de ziare, în magazine şi supermarketuri, însă va putea fi obţinut şi prin abonare. În plus, începând cu 14 iulie, „ads" va avea o ofertă suplimentară, prin care, pentru un leu în plus, cititorii vor primi un supliment de sănătate, tip revistă, de 32 de pagini.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite