Sute de pasageri aşteaptă la cozi în Otopeni, la sosirea în ţară. Cum explică situaţia reprezentanţii aeroportului

0
0
FOTO Digi24
FOTO Digi24

Cosmin Peşteşan, directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB), a declarat la Digi24 că una dintre probleme o reprezintă faptul că pasagerii nu au formularele completate, lucru care ar facilita controalele în aeroport.

Cosmin Peşteşan, directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB), a declarat la Digi24 că una dintre probleme o reprezintă faptul că pasagerii nu au formularele completate, lucru care ar facilita controalele în aeroport. 

Românii care vin dintr-o ţară aflată pe lista galbenă sau roşie trebuie să treacă neapărat pe la angajaţii DSP. Astăzi (luni - n.r.) au fost doar şase medici, care, în cea mai aglomerată oră, au avut de verificat şi 900 de pasageri. Oamenii se plâng că stau extrem de mult la coadă şi că nu se respectă normele de distanţare.

Pe de altă parte, oficialii aeroportului spun că se pierde foarte mult timp şi pentru că pasagerii nu vin cu formularele necesare completate.

„Atâta timp cât lista este actualizată zilnic, de exemplu Spania şi Portugalia au intrat de la o zi la alta în zona galbenă, pentru noi e foarte greu să deschidem fluxuri noi, pentru că nu există medici DSP care să vină în momentele de vârf. E o situaţie punctuală, în anumite intervale, când sunt programate mai multe curse. Am început în martie cu 3 medici. Am avut perioade şi cu 9-10. Azi am avut 6", a precizat Cosmin Peşteşan, directorul general al CNAB.
 

„Timpul mediu de aşteptare a fost azi de 40 de minute. Problema este că o parte din pasageri vin fără formularele DSP completate. Le-am pus la dispoziţie imprimante, le dăm pixuri. Dar asta a fost rugămintea noastră, pasagerii să consulte condiţii de călătorie. E mai uşor să vii cu documentele pregătite, timpul e mult mai scurt petrecut în faţa unui medic", a mai spus directorul CNAB la Digi24.

Evenimente


Ultimele știri
Cele mai citite