Google dă startul GNI, program pentru publicațiile online aflate în stadiu incipient

0
Publicat:

Google a dat start înscrierilor pentru un nou proiect în Europa de Est (incluzând România), un laborator pentru startup-uri din industria media și jurnaliștii antreprenori. Scopul proiectului Google News Initiative – GNI este de a ajuta publicațiile online aflate în stadiu incipient să se dezvolte.

image

În cadrul acestui proiect se vor reuni pe parcursul a șase luni reprezentanți ai unor organizații de știri selectate, pentru a identifica împreună oportunități care să-i ajute la dezvoltarea afacerilor, cu sprijinul Google, Blue Engine și al unor experți din industrie.

Inițiativa Google News (GNI) vă invită să aplicați la următoarea noastră Startups Lab în Europa de Est, concentrată pe ajutarea organizațiilor de știri digitale la început de drum să-și dezvolte afacerile.

Participanții la proiect:

  • Primesc analize detaliate pentru a identifica principalele domenii de oportunitate în cadrul afacerii lor;
  • Implementează pași specifici pentru a avansa aceste obiective, în parteneriat cu antrenori de clasă mondială și experți din industrie;
  • Învață de la colegi care se confruntă cu probleme similare în afaceri, într-un mediu deschis și colegial.

Eligibilitate geografică

  • Aveți sediul într-una din țările următoare sau vă adresați publicului din aceste țări: Albania, Belarus, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Estonia, Ungaria, Kosovo, Letonia, Lituania, Muntenegru, Macedonia de Nord, Polonia, România, Slovacia, Slovenia, Serbia, Ucraina.

Eligibilitate pentru redacție:

  • Aveți cel puțin doi jurnaliști angajați full-time (FTE) și maxim 20 de jurnaliști FTE.
  • Redacțiile sunt concentrate pe una sau mai multe dintre următoarele:

Jurnalism de interes public, acoperirea unor lacune de informare, servirea unei comunități geografice sau cu un subiect unic, servirea unei comunități neacoperite adecvat de mass-media, explorarea unor noi modalități de livrare și/sau monetizare a informațiilor

  • Ați produs conținut original timp de cel puțin șase luni, dar nu mai mult de patru ani.
  • Aveți un produs de știri (site web, newsletter etc.), cu tracțiune demonstrată prin vizite pe site, înscrieri și/sau venituri obținute.
  • Trebuie să fiți deținători și operatori independenți (adică fără proprietate guvernamentală în organizația dumneavoastră).
  • Nu trebuie să angajați oficiali guvernamentali sau persoane care sunt și angajate de entități guvernamentale.
  • De preferat antreprenori care servesc comunități care nu se regăsesc adesea în știrile locale.

Eligibilitate pentru Program

  • Puteți desemna un manager de proiect dedicat pentru a se asigura că echipa dumneavoastră, care participă la toate sesiunile programului și de coaching și finalizează toate sarcinile.
  • Puteți desemna 2-5 membri ai echipei pentru întreaga durată a programului, inclusiv participarea la toate sesiunile live (virtuale) și apelurile de coaching săptămânale: 5-10 ore/săptămână.
  • Angajament complet față de program și dorința de a munci pentru dezvoltarea și creșterea proiectului.
  • Disponibilitatea de a împărtăși cunoștințele de afaceri și de a colabora cu colegii antreprenori din domeniul știrilor.
  • Nu trebuie să fiți angajați sau colaboratori ai Google.
Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite