Eurosport a „rupt“ audienţele cu Halep la Australian Open: Câţi români s-au uitat la semifinala cu Muguruza

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Halep şi Muguruza au oferit un meci palpitant la Melbourne, încheiat cu victoria sportivei din Spania
Halep şi Muguruza au oferit un meci palpitant la Melbourne, încheiat cu victoria sportivei din Spania

Meciul dintre Simona Halep şi Garbiñe Muguruza a devenit cel mai vizionat eveniment transmis pe Eurosport 1 România în 2020.

Acoperirea de excepţie a primului Grand Slam al anului, Australian Open, a adus creşteri semnificative pe platformele digitale şi liniare ale Eurosport, comparativ cu anul trecut. Trendul ascendent a fost evident încă de la Roland-Garros anul trecut şi a continuat cu US Open, iar acum cu turneul desfăşurat la Melbourne.

Website-ul Eurosport.com a înregistrat o creştere de 35% graţie conţinutului unic, prin seriile „My Grand Slam Journey”, care au prezentat noi detalii despre carierele jucătorilor, printre care Roger Federer şi Rafael Nadal, şi vodcast-ul „Tennis Legends”.

Analizele echipei extinse de experţi Eurosport, formată din Mats Wilander, John McEnroe, Justine Henin, Boris Becker, Patrick Mouratoglou şi Alex Corretja, au fost de asemenea foarte apreciate, audienţa Australian Open de pe Eurosport 1 crescând cu 4% faţă de anul trecut. În plus, platformele digitale ale Eurosport au înregistrat creşteri semnificative: fanii au consumat aproape 50 de milioane de minute de conţinut - de două ori mai multe decât în 2019 - interacţiunea cu publicul fiind cu 76% mai mare faţă de acum un an.

„Conţinutul pe care Eurosport îl produce continuă să rezoneze cu milioane de fani pasionaţi. Astfel, am acordat o atenţie deosebită nevoilor telespectatorilor şi ne concentrăm pe satisfacerea dorinţelor acestora prin transmisiuni live, acoperirea fiecărui moment al celor mai importante competiţii, precum şi punerea la dispoziţia lor a analizelor sportive din partea celor mai apreciaţi experţi. Cu Jocurile Olimpice la orizont, 2020 va fi un an important an pentru noi şi vom căuta să ne consolidăm angajamentul de a alimenta pasiunea oamenilor pentru sport”, a declarat Andrew Georgiou, President, Eurosport and Global Sports Rights & Sports Marketing.

În România, semifinala feminină dintre Simona Halep şi Garbine Muguruza din 30 ianuarie a înregistrat o cotă de piaţă de 30% pe segmentul masculin 18-54 de ani, cu un rating de 3,3%. Meciul a înregistrat cea mai mare audienţă de pe Eurosport 1 în acest an, ajungând la aproape 800.000 de oameni la nivel naţional, fiind lider pe piaţă în segmentul menţionat, pe intervalul de difuzare.

Finala masculină de la Australian Open a urmat în topul celor mai urmărite meciuri, cu o cotă de piaţă de 12% pe segmentul masculin 18-54 de ani şi 8% pe targetul comercial 18-49. Audienţa medie de-a lungul partidei a măsurat 190.000 de persoane, cu un reach total de 711.000 de persoane. Similar, finala feminină a înregistrat o cotă de piaţă de 14%, respectiv 9% pe segmentele menţionate mai sus, ajungând la 340.000 de persoane la nivel naţional, cu o audienţă medie de 146.000 de persoane.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite