FRF a convins un partener important să extindă angajamentul pe încă patru ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FRF a extins un parteneriat important
FRF a extins un parteneriat important

Penny Market, parte a grupului german REWE, extinde parteneriatul cu Federaţia Română de Fotbal pentru încă patru ani şi susţine noi echipe reprezentative şi competiţii.

Suportul acoperă, în premieră, reprezentativele de juniori şi junioare, precum şi de tineret, dar şi primele ligi din futsal şi fotbalul feminin.

Retailerul, care este şi furnizorul oficial al echipelor naţionale pentru diferite categorii de produse, devenit sponsor al echipei naţionale de seniori încă din 2015, va susţine de acum şi:

  • Echipa Naţională de Fotbal Under 21 – Masculin
  • Echipa Naţională de Fotbal Under 19 – Masculin
  • Echipa Naţională de Fotbal Under 18 – Masculin
  • Echipa Naţională de Fotbal Under 17 – Masculin
  • Echipa Naţională de Fotbal Under 16 – Masculin
  • Echipa Naţională de Fotbal Under 15 – Masculin
  • Echipa Naţională de Futsal – Masculin
  • Echipa Naţională de Futsal U21 – Masculin
  • Liga 1 de Futsal – Masculin
  • Echipa Naţională de Fotbal – Feminin
  • Echipa Naţională de Fotbal Under 21 – Feminin
  • Liga 1 – Feminin

“Experienţa celor trei ani de parteneriat cu FRF ne-a arătat importanţa de a fi aproape de clienţii noştri în toate aspectele vieţii lor, de a ne bucura împreună cu ei la meciuri, de a susţine împreună sportivii preferaţi, de a ne simţi parte din aceeaşi echipă. Odată cu reînnoirea acestui parteneriat şi cu susţinerea noilor echipe, ne propunem să ne implicăm din ce în ce mai mult în dezvoltarea fotbalului românesc”, a declarat Dennis Biernatzki, Director General REWE România.

Penny Market va continua să vândă echipamentul oficial al Echipei Naţionale de Fotbal a României, dar şi accesorii pentru suporterii fotbalului, în cele 227 de magazine la nivel naţional.

“Suntem onoraţi de extinderea parteneriatului cu REWE Group, o companie care întăreşte acum relaţia specială pe care o are cu fotbalul românesc. Strategia FRF şi rezultatele obţinute în urma implementării acesteia prin dezvoltarea fotbalului la nivel de copii şi juniori, a fotbalului feminin şi a celui în sală sunt subliniate de acest pas important pe care îl facem astăzi. Pentru prima oară, reprezentativele de juniori şi tineret, masculin şi feminin, vor avea un partener dedicat. Totodată, susţinerea competiţiilor de futsal şi fotbal feminin se consolidează”, a adăugat preşedintele FRF, Răzvan Burleanu.

image
Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite