Emma Răducanu şi-a rezervat la OSIM-ul din Marea Britanie mărcile cu numele ei: „Va câştiga mult peste 100 de milioane de dolari. Îi va eclipsa pe toţi”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Emma are deja o companie pe care o deţine, înfiinţată anul trecut şi botezată Harbour 6 Foto: Arhivă
Emma are deja o companie pe care o deţine, înfiinţată anul trecut şi botezată Harbour 6 Foto: Arhivă

Avocatul familiei Răducanu, jucătoarea de tenis cu origini româneşti care a câştigat US Open 2021, a aplicat în Marea Britanie pentru a dreptul de folosinţă exclusivă al mărcilor „Emma Raducanu”, „Emma” şi „Raducanu”, a dezvăluit The Sun.

Tânăra britanică, în vârstă de 18 ani, cu tată român şi o mamă chinezoaică, a impresionat lumea tenisului cu victoria ei de la New York, care i-a adus un cec 2.500.000 $.

În acest moment, potrivit site-ului WTA, Emma are 2.803.376 $ câştigaţi în tenis. „Cred că Emma va câştiga mult peste 100 de milioane de dolari în următorul an calendaristic. Îi va eclipsa pe toţi”, a declarat, zilele trecute, pentru CNN, Jonathan Shalit, preşedintele Grupului InterTalent, o agenţie de gestionare a speranţelor din Londra, conform Libertatea.

Potrivit specialiştilor în publicitate consultaţi de The Sun, Emma Răducanu ar putea bate acordul de sponsorizare de 250.000 de euro al lui Roger Federer cu brandul de modă Uniqlo. Iar un acord negociat cu Tiffany, brandul american de bijuterii de lux, i-ar putea aduce 25.000.000 de euro.

Mai mulţi sportivi – inclusiv Michael Jordan şi Tiger Woods – au adunat averi care depăşesc 1 miliard de euro, însă Emma ar fi prima sportivă miliardară. 

Emma are deja o companie pe care o deţine, înfiinţată anul trecut şi botezată Harbour 6. Cererile de rezervare a mărcilor care conţin numele ei au fost depuse la câteva ore de la victoria US Open de avocatul britanic Anthony Brierley.

Ea este deja reprezentată de Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a negociat cele mai mari contracte ale Mariei Şarapova, când rusoaica era la apogeul carierei. Acesta i-a negociat deja contracte avantajoase cu două branduri-gigant, Wilson şi Nike. Nike însă nu a semnat un contract pe termen lung cu sportiva de 18 ani, specialiştii de acolo nefiind probabil siguri de modul în care aceasta va progresa.

Nigel Currie, unul dintre cei mai cunoscuţi consultanţi pe marketing sportiv, anticipează că Nike şi Adidas se vor angaja într-una dintre cele mai mari bătălii pentru a semna cu un sportiv. 

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite