Reamenajări la Primăria Slobozia. Noul spaţiu, destinat relaţiilor cu publicul

Reamenajări la Primăria Slobozia. Noul spaţiu, destinat relaţiilor cu publicul

Lucrările de reamenajare a spaţiului durează 3 săptămâni FOTO Facebook/Municipiul Slobozia

Parterul Primăriei Slobozia se reamenajează pentru înfiinţarea unui spaţiu destinat relaţiilor cu publicul. Lucărrile au început ieri, la inviţiativa edilului Dragoş Soare.

Ştiri pe aceeaşi temă

Conform autorităţilor locale din Slobozia, reamenajarea parterului clădirii Primăriei are ca scop deschiderea instituţiei către nevoile locuitorilor, urmărind îmbunătăţirea comunicării cu cetăţenii, o mai bună consiliere a acestora de către angajaţi şi scurtarea termenului de răspuns la solicitările adresate instituţiei.
 
„Vom crea astfel un singur punct de interacţiune cu Primăria, indiferent de problema cu care vă confruntaţi sau informaţiile pe care le solicitaţi, într-un cadru civilizat şi care să arate respectul pe care îl avem către locuitorii oraşului nostru.
 
Noul spaţiu creat va fi mai mare, dar şi mai bine organizat din punct de vedere estetic şi funcţional, simplificând astfel interacţiunea dintre contribuabil şi instituţie. Din acest motiv, trebuie să vă anunţăm că începând cu data de 6 mai, pentru o perioadă de aproximativ 3 săptămâni, intrarea principală în instituţie nu va mai fi disponibilă. Ca şi intrare alternativă, vă invităm să utilizaţi intrarea secundară (Relaţii cu Publicul / Ghişeele Taxe şi Impozite Locale), situată lângă Camera de Conturi Ialomiţa.
 
Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate şi vă asigurăm că am luat toate măsurile necesare pentru a crea cât mai puţin disconfort pe perioada reamenajării”, au transmis reprezentanţii Primăriei într-un mesaj postat pe pagina de socializare a instituţiei.
 
Vă mai recomandăm şi:
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările