Biblioteca din gogoşerie. Un local din Cluj împrumută cărţi şi vinde gogoşi mai ieftine pentru clienţii prieteni cu cartea

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Gogoşi şi cărţi  FOTO Victor Miron
Gogoşi şi cărţi  FOTO Victor Miron

Campania clujeanului Victor Miron de promovare a lecturii continuă: o gogoşerie din Cluj-Napoca oferă gogoşi cu 10% mai ieftine celor care şi-au pus ca poză de profil pe Facebook chipul lor şi o carte. În plus, acelaşi local s-a extins în campusul studenţesc din Haşdeu şi acolo s-a încropit o mică bibliotecă, de unde se împrumută cărţi.

Gogoşi şi cărţi. Aşa am putea numi simplu noul parteneriat al lui Victor Miron, clujeanul ce de aproape doi ani duce o campanie de promovare a lecturii, şi al celor de la Donuteria din Cluj-Napoca, devenită celebră vara trecută pentru cozile interminabile şi produsele delicioase. Au gândit şi o mică bibliotecă în spaţiul din noul lor local deschis în campusul studenţesc din Haşdeu. De acolo, curioşii pot să ia cărţi să citească în timp ce savurează gogoşi sau pot să le ia acasă. Localul oferă zilnic oferă cinci gogoşi gratis clienţilor care le savurează citind.

Iar cei care au la poza de profil de pe Facebook o imagine cu ei şi o carte beneficiază de o reducere de 10% la gogoşi.
„Oamenii care citesc cărţi în spaţiul public sunt promotori ai lecturii, deoarece le fac poftă şi altora să citească. La fel şi pe reţele de socializare, unde vorbim de un spaţiu public virtual“, declară Victor Miron, iniţiatorul campaniei Cărţile pe faţă, campanie care a fost premiată luni seara în cadrul Galei Societăţii Civile.

Lucrurile nu se vor opri aici. Gogoşeria a şi organizat, joia aceasta, un club de lectură. „Prin astfel de acţiuni ne dorim să îndulcim viaţa clujenilor şi prin alte bunătăţi, pe lângă gogoşi“, afirmă Andra Otava, cofondatoarea gogoşeriei.

Mai puteţi citi:

Top 10 cărţi pe care nu trebuie să le ratezi într-o viaţă. Recomandările românului care a iniţiat cea mai inedită campanie pro-lectură din ţară

Cea mai frumoasă campanie de promovare a lecturii în România: selfie cu cărţi. „Am convins 1.230 de oameni să pună mâna pe o carte într-o zi“

Cu „cărţile pe faţă“, o campanie prin care un clujean promovează lectura prin book-selfie: „Suntem şi ceea ce citim

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite