Înscrierea copiilor la creşă se face online. Ce trebuie să ştie părinţii

Înscrierea copiilor la creşă se face online. Ce trebuie să ştie părinţii

Înscrierea copiilor la creşă se face online la Călăraşi FOTO Facebook/PMC

Direcţia de Asistenţă Socială Călăraşi (DAS) a anunţat că înscrierea copiilor în creşă pentru anul şcolar 2021-2022 se face online.

Ştiri pe aceeaşi temă

Astfel, părinţii sunt sfătuiţi să utilizeze adresa de mail: mariana.leu@das.primariacalarasi.ro, după cum urmează:
 
1. În perioada 01 – 30 iunie 2021: primirea cererilor de luare în evidenţă. Cererea tip, se poate descărca de pe site-ul Primăriei Municipiului Călăraşi, www.das.primariacalarasi.ro, la sectiunea Despre DAS – Cresa, însoţită de declaraţia privind informarea şi acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal;

Cererea va fi completată şi semnată de un părinte/reprezentant legal al copilului ce urmează a fi înscris la creşă, însoţită de copii ale actelor membrilor de familie şi de adeverinţe de salariat ale reprezentanţilor legali, după caz; 

Documentele vor fi scanate împreună cu celelalte documente şi trimise pe adresa de e-mail mai sus menţionată;
 
2. În perioada 01 – 15 iulie 2021: evaluarea solicitărilor de către Compartimentul de specialitate din cadrul Creşei;
 
3.  În data de 16.07.2021 se va afişa la sediul Creşei din str. Muşeţelului nr.9  şi pe site-ul Primăriei Municipiului Călăraşi: www.das.primariacalarasi.ro, la sectiunea Despre DAS – Cresa, lista solicitanţilor pentru înscriere în anul şcolar 2021-2022;
 
4.În perioada 16 – 19 iulie 2021: depunerea contestaţiilor, dacă este cazul;
 
5. În perioada 20 - 23 iulie 2021: evaluarea contestaţiilor;
 
6. În data de 26 iulie 2021: afişarea listei definitive cu copiii admişi pentru înscriere în anul şcolar 2021-2022, la sediul Serviciului Creşă, dar şi pe site-ul Primăriei Municipiului Călăraşi- www.das.primariacalarasi.ro, la secţiunea Despre DAS – Cresa.
 
Ulterior, părinţii/reprezentanţii legali vor prezenta  documentelor necesare completării dosarului de înscriere pentru copiii admişi, în vederea emiterii Dispoziţiei Primarului. Acestea se vor regăsi pe site-ul instituţiei.
 
7. În perioada 01 – 20 august 2021: primirea documentelor la sediul Creşei privind completarea dosarului de înscriere pentru copiii admişi în anul şcolar 2021-2022.
 
Vă mai recomandăm şi:
 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările