VW Multivan - un test cu o maşină multifuncţională

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Am simţit că este timpul să testăm şi maşini mai mari şi multifuncţionale, de aceea subiectul acestui review este un Multivan. Acesta a ajuns la o nouă generaţie denumită T6, iar Adevărul a testat versiunea pentru transportul de persoane, vestitul Multivan.

Aceasta este a şasea generaţie a celui mai vechi şi mai popular vehicul utilitar din lume. Maşina de test este de fapt o versiune specială de lansare, cu o mulţime de opţiuni, sisteme şi echipamente. 

Odată cu lansarea noii generaţii Transporter, Volkswagen a lansat o versiune specială denumită Generation SIX, creată cu gândul la primul Transporter. Tocmai acest model a fost oferit redacţiei pentru un test. Am ales traseul Bucureşti-Constanţa şi am încercat să obţinem un consum cât mai mult pe autostradă. 

Modelul ediţie specială este bazat pe un Multivan Comfortline şi poate fi echipat cu jante retro de 18 inci, faruri full LED şi o vopsea în două culori.

În materie de design,  T6 vine cu o parte faţă nouă, care încorporează blocuri optice redesenate pentru a fi în concordanţă cu celelalte modele din gamă. În spate, stopurile au rămas mici şi îşi păstrează forma caracteristică, însă acum au LED-uri  în interior.

Există schimbări subtile şi la nivelul liniilor de pe părţile laterale. Per total maşina arată foarte bine şi modern.  În interior sunt cele mai multe noutăţi: bordul a fost redesenat complet şi poate găzdui are sistem multimedia cu ecran tactil de 6,6 inch. Instrumentarul de bord este asemănător cu cel de pe un Golf. În interior au loc 8 persoane, spaţiul pus la dispoziţie fiind imens. T6 este una dintre primele dube care oferă şi plăcere de a o conduce, iar manevrabilitatea ne aminteşte mai degrabă de o maşină compactă. 

Potrivit informaţiilor oficiale, lista de motorizări include patru unităţi diesel de 2,0 litri (cu 84 CP, 102 CP, 150 CP sau 204 CP) şi două pe benzină, tot de 2,0 litri (cu 150 CP sau 204 CP). Toate propulsoarele Euro 5 şi Euro 6 sunt echipate cu sistemul stop/start.

Pe modelul de test avem tracţiune integrală 4Motion, dar şi sistemul de asistenţă la coborârea pantelor (Hill Descent Assist).

La capitolul tehnologie, vanul german promite bunătăţi ca parbrizul încălzit, uşa portbagajului acţionată electric, regulatorul de viteză adaptiv (ACC) şi şasiul adaptiv (DCC) care modifică rigiditatea amortizoarelor prin intermediul celor trei moduri de funcţionare – comfort, normal şi sport. 

Multivan ne-a convins prin comportamentul bun de drum, dar şi prin consumul mic raportat la dimensiunile sale de vehicul utilitar. Noua generaţie aduce o mulţime de noutăţi şi arată bine.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite