Ce audienţe a avut prima ediţie „Imperiul Leilor“: Pro TV, depăşit de Kanal D şi Antena 1 la nivel naţional

Ce audienţe a avut prima ediţie „Imperiul Leilor“: Pro TV, depăşit de Kanal D şi Antena 1 la nivel naţional

Cristian Oneţiu, unul dintre cei cinci investitori de la Imperiul Leilor FOTO Pro TV

„Imperiul Leilor“, noua emisiune de la Pro TV, a debutat pe locul trei în topul audienţelor la nivel naţional, însă s-a impus pe publicul urban şi comercial.

Ştiri pe aceeaşi temă

Primul episod din „Imperiul Leilor“ a fost urmărit, în fiecare minut, de peste 1,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară, însă Pro TV a fost depăşit de posturile Kanal D şi Antena 1, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro
 
Primul loc a fost al serialului turcesc „Mă numesc Zuleyha“, cu 1,5 milioane de privitori, iar locul secund a fost ocupat de dbeutul noului sezon al serialului „Sacrificiul“, cu o medie de peste 1,2 milioane de români. 
 
Totuşi, Pro TV s-a impus la nivel urban, cu aproape 700.000 de orăşeni, dar şi pe bulicul tânăr, unde a avut aproape 400.000 de telespectatori. 
 
Cei cinci oameni de afaceri, Cristian Oneţiu, Daniela Marişcu, Monica Cadogan, Mohammad Murad şi Dragoş Petrescu au investit 380.000 de euro în afacerile cu potenţial de dezvoltare în prima ediţie „Imperiul Leilor“. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: