Un alt mare retailer creşte lefurile tuturor angajaţilor. Cel mai mic salariu net va fi de 2.180 lei

Un alt mare retailer creşte lefurile tuturor angajaţilor. Cel mai mic salariu net va fi de 2.180 lei

După Kaufland, un alt mare retailer din România a decis să majoreze salariile tuturor angajaţilor, pentru a combate migraţia forţei de muncă.

Ştiri pe aceeaşi temă

De la 1 martie 2019, cel mai mic venit brut oferit de Lidl va avea o medie lunară de 3.500 lei, adică 2.180 de lei net. Suma include salariul şi tichete de masă, bonusuri anuale de Paşte şi de Crăciun, precum şi alte tipuri de bonusuri. La acesta se adaugă şi alte sporuri în funcţie de specificul activităţii. Retailer-ul susţine că toţi angajaţii vor avea în anul 2019 o creştere a venitului.

În plus, Lidl are o politică de salarizare în trepte, salariul crescând anual, în primii ani de activitate în companie. Dacă până în anul fiscal 2018, măririle salariale bazate pe vechime aveau loc garantat în primii 3 ani de la angajare, Lidl introduce o nouă grilă pentru toţi lucrătorii din magazine şi depozite. Astfel, începând cu 2019, creşterile salariale ale acestor categorii sunt garantate în primii 4 ani de la angajare.  

Mai multe bonusuri pentru angajaţii din magazine şi depozite

Lidl introduce pentru prima oară în 2019 şi un bonus aniversar, care va fi acordat lucrătorilor din magazine şi comisionarilor şi stivuitoriştilor din depozite, cei care reprezintă coloana vertebrală a activităţii companiei. Acesta se adaugă bonusurilor anuale de Paşte şi de Crăciun, precum şi tichetelor de masă, acordate tuturor angajaţilor companiei.

Beneficii speciale pentru zilele de sărbători legale

Lidl mai oferă tuturor angajaţilor din magazine 2 zile libere, atât de Crăciun, cât şi de Paşte. Totodată, angajaţii sunt remuneraţi pentru orele suplimentare, iar plata se face pentru fiecare minut lucrat peste program.

În plus, începând cu acest an, Lidl introduce un spor pentru orele lucrate în zilele declarate sărbători legale şi dublează sporul pentru orele lucrate în week-end.

„Dezvoltarea angajaţilor este o prioritate pentru Lidl, iar compania investeşte constant în acest domeniu. De aceea, majoritatea poziţiilor de conducere sunt ocupate prin promovări, din interiorul companiei. Astfel, orice vânzător are posibilitatea de a promova în poziţia de manager de magazin şi chiar de şef de vânzări”, susţine compania.

Beneficii substanţiale, dincolo de venituri pentru toţi angajaţii companiei

Veniturilor în bani şi tichete valorice li se adaugă şi o serie de beneficii, printre care asigurare privată de sănătate, asigurare de viaţă, numărul de zile de concediu care creşte progresiv în primii ani de activitate şi oportunităţi de dezvoltare profesională.

În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajaţi, dintre care peste 5.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine şi 4 centre logistice.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: