Poşta Română scoate „timbre“ personalizate pentru nunţi şi botezuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
mymark etichete tip timbru posta romana

Poşta Română a anunţat că a lansat un nou serviciu care oferă posibilitatea să trimită etichete tip timbru, personalizate cu propriile imagini, direct de pe site-ul companiei. Plata serviciului MyMark se va face online, utilizând cardul bancar.

Şi altfel nici nu s-ar putea, având în vedere că, deşi a promis încă din vara anului trecut că va începe, în 2018, dotarea unităţilor cu POS-uri, acest lucru nu s-a întâmplat încă. De altfel, Poşta Română nu poate vinde încă prin unităţile sale poştale niciun fel de produs, nici măcar plicuri, pentru că nu dispune de case de marcat fiscale.

Revenind la noul serviciu lansat de companie, disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secţiunea MyMark, acesta permite expeditorului să încarce fotografia preferată, să vizualizeze poziţionarea pe coală a etichetelor tip timbru şi să completeze datele sale şi ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar şi va primi factura pe adresa de e-mail comunicată. Plata se efectuează în condiţii de maximă siguranţă, prin intermediul platformei de plăţi online pe care Poşta Română o pune la dispoziţia clienţilor.

Doar că eticheta de tip timbru nu poate fi folosită, pentru expediere fiind necesară plata separată a serviciului.

“Pentru expedierea trimiterilor poştale personalizate cu etichete tip timbru MyMark este necesară plata serviciilor poştale conform tarifelor în vigoare”, se arată pe site-ul companiei.

CNPR precizează însă că MyMark oferă clienţilor, companii sau persoane fizice, posibilitatea de a utiliza imagini personalizate la diferite ocazii, în comunicarea curentă cu partenerii de afaceri, cu ocazia unor evenimente importante din viaţă, invitaţii de nuntă, invitaţii de botez, dar şi în alte ocazii.

"MyMark este al doilea serviciu inovativ de acest tip lansat de Poşta Română care face legătura dintre poşta tradiţională, pe suport de hârtie, şi tehnologiile IT&C. N-am ales întâmplator să lansăm acest produs modern, în anul centenarului, întrucât ne reaminteşte de   timbrele tradiţionale. Sperăm că şi MyMark se va bucura de succes, mai ales în rândul clienţilor corporate care vor să se promoveze intr-un mod inedit", a declarat Ovidiu Săcară, Directorul General al Poştei Române.

Etichetele tip timbru create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plăţii, se efectuează operaţiunile de tipărire pe suport fizic, sortare şi introducere a trimiterilor MyMark în reţeaua poştală.

Serviciul MyMark este oferit clienţilor prin trimitere de corespondenţă internă şi internaţională prioritară recomandată.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite