Un rus şi-a injectat bacteria care i-ar putea prelungi viaţa până la 140 de ani

Virusul găsit în Siberia este mai mare decât cele cu care oamenii de ştiinţă sunt obişnuiţi.

La începutul lunii era anunţată o descoperire importantă în permafrostul din Siberia, un virus mai mare decât se credea posibil şi cu o vechime de aproape 30.000 de ani. Acum, un cercetător rus şi-a injectat o bacterie găsită în acelaşi permafrost.

Virusul pe care l-a descoperit o echipă de cercetători franco-rusă are peste 30.000 de ani vechime şi a fost găsit în permafrostul (sol îngheţat) siberian. Acesta demonstrează că virusurile uriaşe nu sunt rare şi sunt foarte diversificate, după cum a declarat la acea vreme Jean-Michel Claverie, unul dintre coordonatorii studiului.

Acum, atenţia oamenilor de ştiinţă este din nou asupra cercetărilor din Siberia, unde un cercetător rus şi-a injectat o bacterie găsită în permafrost, iar unul dintre ţelurile echipei este să găsească un anume elixir al tinereţii prin studierea bacteriei Bacillus F, după cum scrie HotNews. Anatoli Brouchkov, şeful departamentului de geocriologie de la Universitatea din Moscova, spune că s-a folosit drept cobai. Se estimează că această bacterie poate duce speranţa de viaţă chiar la 140 de ani

"După experimente reuşite pe şoareci şi musculiţe de oţet, m-am gândit că ar fi interesant să încerc această cultură bacteriană inactivată", a spus acesta. "În plus, permafrostul se topeşte şi probabil că bacteria ajunge în mediul înconjurător, în apă, aşa că populaţia locală, iacutii, au contact de ceva vreme cu aceste celule şi chiar par să trăiască mai mult decât alte populaţii. Aşa am şi considerat că nu este un pericol pentru mine”, a explicat Brouchkov. Totuşi, el a admis că mai este nevoie de experimente pentru a vedea cum această bacterie previne îmbătrânirea.

<a href="https://www.facebook.com/adevarultech" target="_blank" rel="nofollow">Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!</a>