Explicaţia oficială pentru care încă nu ai buton pentru dislike pe Facebook

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De ieri ai la dispoziţie Reactions pe Facebook. În loc de like ai şase opţiuni, cinci dintre ele fiind noi. Acum, avem şi o explicaţie privind şi dislike.

Cele şase reacţii pe care le poţi afişa pe Facebook nu includ şi butonul dislike. Sunt şanse foarte mari să nu fie niciodată unul, iar argumentul a fost oferit de Sammi Krug, omul care s-a ocupat de Facebook Reactions. Se pare că de „vină" ar fi Mark Zuckerberg. „Un buton de dislike i s-a părut prea binar lui Mark şi echipei", a spus acesta, dar Geoff Teehan, alt director Facebook, a oferit şi o analiză mai amplă, după cum scrie Playtech.

„(Oferirea Reactions) ar putea părea la prima vedere ca fiind o sarcină clară. Pune un deget orientat în jos lângă Like şi livrează produsul. Nu este însă nici pe departe atât de simplu. Oamenii necesită un grad sporit de sofisticare şi bogăţie când vine vorba de posibilităţile de a interacţiona cu diverse personaje. 

Soluţiile binare, precum Like sau Dislike nu reflectă corect modul în care reacţionăm la o arie vastă de lucruri pe care le întâmpinăm în viaţa noastră", a spus acesta într-un articol publicat pe Medium. Butonul like înseamnă, odată cu Reactions, mult mai mult. Cele mai noi butoane semnifică dragostea, râsul, încântarea, tristeţea sau furia. În engleză le vei întâlni sub numele: love, sad, haha, wow, sad, angry.

<a href="https://www.facebook.com/adevarultech" target="_blank" rel="nofollow">Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!</a>

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite