Samsung Galaxy S4 este produsul a trei lecţii învăţate de coreeni de la Apple

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Samsung Galaxy S4 este vârful de lance pe care sud-coreenii l-au pregătit. Acesta este însă un exemplu că Samsung a ţinut cont de „lecţiile“ pe care Apple i le-a dat de-a lungul timpului. Galaxy S4 este un produs creat după chipul unui iPhone.

cercetare şi dezvoltare dau roade, ci şi al lecţiilor indirecte primite de la Apple. Samsung a reţinut trei lucruri esenţiale de la Apple.

  • Produs nou, dar nu moartea celui vechi

Anual apare zvonul că Apple lansează un iPhone ieftin. Acesta nu vine niciodată sub forma unui telefon nou, ci mereu sub forma vechiului model la preţ redus. Asta face şi Samsung încă de când linia Galaxy a început cu litera „S“. Galaxy S2 a fost vedeta, dar Galaxy S nu a fost uitată, şi tot aşa până în prezent. La fel va fi şi în cazul Galaxy S4, noul produs nu-l ucide pe cel vechi, cum acţionează unii producători.

  • Schimbări subtile şi fidelizare

Din 2010, Galaxy S venind cu câteva luni înainte de iPhone 4, Samsung are o linie de design pe care o urmează. Schimbările sunt subtile, simple, niciodată prea mult. Cele mai mari schimbări sau îmbunătăţiri sunt la nivel software. Asta face Apple, schimbă puţin designul anual (sau deloc uneori) tocmai pentru a crea o imagine, pentru a o sprijini apoi. Mai mult, Samsung nu uită de să aducă actualizări pentru telefoanele vechi. Nu la fel de bine ca Apple, dar se achită destul de bine de sarcină.

  • Creează interes şi îl frutifică

După cum a acţionat Samsung până acum, strategia poate fi descrisă drept perfectă. A anunţat evenimentul, respectă data şi „scapă“ informaţii pe sursele din Asia. Desigur, este neoficial că Samsung a lăsat să ajungă pe Internet imaginile şi videoclipurile cu Galaxy S4, dar companiile nu-şi ţin de regulă viitoarele produse la îndemâna oricui. Apple este o companie emblemă pentru ceea ce înseamnă generarea interesului, încă se descurcă bine la asta, dar Samsung a învăţat foarte bine lecţia.

Se poate spune că şi LG a învăţat, indirect, lecţia. A venit cu o reclamă fix peste cea a Samsung suficient cât să surprindă şi are un slogan bun: „E nevoie de mai mult de 4 pentru a egala un LG Optimus G.

Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite