Raport: Google a fost cel mai popular loc pentru vizionarea reclamelor online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Google este lider şi în ceea ce înseamnă vizionatul reclamelor online.
Google este lider şi în ceea ce înseamnă vizionatul reclamelor online.

S-ar putea crede că materialele video pornografice sunt unele dintre cele mai vizionate, dar anunţurile publicitare sunt tot mai aproape. În luna decembrie din 2012, au fost vizionate peste 10 miliarde de videoclipuri publicitare, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când cifra s-a situat la 7,1 miliarde.

Videoclipurile de promovare a produselor au ajuns la o cotă de 22% din toate materialele video vizionate online, potrivit datelor comScore, preluate de „Mashable“. În această industrie, Google conduce cu cele mai multe afişări. Cifrele sunt raportate la Statele Unite ale Americii şi iau în calcul luna decembrie a anului trecut.

În medie, fiecare utilizatori s-a uitat la aproximativ 70 de videoclipuri publicitare din cele 11,3 miliarde în total, iar 53% din toţi utilizatorii de Internet au văzut cel puţin un material video în decembrie. Platforma Google Sites a adunat două miliarde de vizualizări, pe locul doi fiind BrightRoll cu „doar“ 1,8 miliarde. Dacă este vorba de durata medie a unui mesaj video publicitar, aceasta ajunge la puţin sub jumătate de minut. Destul de puţin, dacă este comparată cu cele peste cinci minute pe care un utilizator le-a petrecut uitându-se la un alt tip de videoclip. 

Google încă deţine supremaţia în domeniul publicitătii şi după cum nota „Microsoft într-o campanie publicitară pentru Bing, Microsoft se poate să profite un pic prea mult de poziţia sa. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite