Enel lansează abonament special pentru „generaţia digitală“: ce îţi oferă E-Light
0Enel consideră că oamenii au ajuns suficient de alfabetizaţi digital, astfel că lansează un abonament special pentru aceştia, denumit E-Light.
E-Light are o structură simplă şi transparentă, informează compania, cu un abonament în valoare de 0,1 lei pe zi, indiferent de volumul de energie consumată, plus un preţ al energiei electrice de 0,162 lei per kWh (162 lei pe MWh), constant timp de doi ani de la semnarea contractului. La acest preţ, se adaugă tarifele reglementate de către ANRE - servicii de transport, sistem şi distribuţie, cogenerare, certificate verzi, accize şi TVA.
Pentru a avea acces la oferta E-Light, clienţii trebuie să activeze debitul direct şi factura electronică, precum şi să utilizeze platforma web MyEnel drept principalul serviciu de asistenţă pentru clienţi. Există, de asemenea, o linie dedicată gratuită - 0800 07 07 01, pentru clienţii de pe piaţa liberă. Astfel, pentru un consum lunar de 100 kWh, factura lunară a unui client cu abonamentul E-Light este cu 6% mai mică decât cea a unui client de pe piaţa reglementată cu „Monom cu rezervare“ (zona Muntenia), cea mai uzuală ofertă de pe piaţă reglementată, disponibilă în întreaga ţară. Odată cu creşterea procentajului CPC din tariful reglementat, această diferenţă va evolua în beneficiul clientului.
Oferta este valabilă până la 31 mai 2016, doar pentru consumatorii casnici. Grupul Enel activează în peste 30 de ţări de pe patru continente, având 61 de milioane de consumatori în toată lumea. Pasul spre digital era firesc, dar încă o dată arată întârzierea companiilor din domenii „clasice“ în a migra spre noile tehnologii.