Deputat USR: Cea mai mare frână pentru Tarom sunt sindicatele de la direcţia tehnică. Singura şansă de supravieţuire este privatizarea rapidă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Deputatul USR Ionuş Moşteanu, membru în Comisia de Transport a Camerei Deputaţilor, susţine, într-o postare pe Facebook, că cea mai mare frână pentru Tarom sunt sindicatele de la direcţia tehnică, conduse de „oameni care îşi văd doar interesele personale“. Moşteanu susţine privatizarea companiei aeriene.

„Cea mai mare frână pentru Tarom sunt sindicatele de la direcţia tehnică. Sunt acolo oameni în poziţii puternice care îşi văd doar interesele personale şi exploatează pe piaţa liberă europeană licenţele personale de întreţinere şi reparaţii. Sper să fie un eveniment nefericit, izolat. În acelaşi timp sper ca statul român să nu mai blocheze dezvoltarea pieţei libere de mentenanţă aeronave pe Otopeni. Venirea unui privat, Lufthansa Technik care cere de 3 ani teren pentru construirea unui hangar, sau altul, ar fi salvarea Tarom“, a scris Ionuţ Moşteanu pe Facebook. 

Deputatul USR face şi o comparaţie: BlueAir - 28 de aeronave, în jur de 250 de angajati la direcţia tehnică; Tarom - 23 de aeronave, peste 500 de angajati la direcţia tehnică.

„Singura şansă de supravieţuire a acestei companii-simbol este privatizarea rapidă! Mai au ceva bani în puşculiţă, însă se vor termina în 2 ani“, a conchis Moşteanu. 

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite