Articol publicitar

Godmother devine agenţie de BTL digital

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Agenţia de publicitate Godmother se va axa de acum înainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital. Astfel, echipa condusă de Valentin Văcăruş (Managing Director) îşi propune să dezvolte concepte şi soluţii digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizează – târguri, expoziţii, lansări, petreceri corporate, conferinţe sau activări.

Acestea vor avea la bază tehnologie nouă, aplicaţii, interactivitate online, astfel încât să comunice eficient pe orice tip de canal.

”Pentru Godmother, principalul obiectiv în perioada imediat următoare este poziţionarea ca agenţie de BTL care răspunde eficient digitalizării. Suntem conştienţi  de schimbările pe care digitalul le impune în relaţia dintre brand şi consumator. Tocmai de aceea am început procesul (firesc de altfel) de integrare a serviciilor de comunicare digitală în strategiile şi campaniile noastre de BTL – de la diversele evenimente organizate pentru branduri, până la activările punctuale. Este vorba, în primul rând, despre un upgrade absolut necesar al produselor din această zonă, oferite de Godmother – agenţie aflată într-un permanent proces de perfecţionare – dar şi de adaptarea la o piaţă a viitorului foarte apropiat. Tranziţia era inevitabilă. Aşadar, ne propunem să gândim digital, să livrăm strategii în care interacţiunea cu consumatorii să fie adaptată în primul rând mediului online, iar  proiectele noastre de BTL să aibă întotdeauna inclusă o componentă din această sferă”, declară Valentin Văcăruş – Managing Director Godmother.

Pentru Godmother strategia care vizează adaptarea serviciilor de BTL la cerinţele de digital nu a fost o decizie spontană, ci vine în urma colaborării şi implicit a experienţei de câţiva ani cu diverse companii care au legatură directă sau chiar activează exclusiv în zona digitală.

Există deja o serie de paşi în această direcţie, sunt multe evenimente în care digitalul este prezent dar mai degrabă în forma ‘nice to have’ nu ‘must have’. Vizăm în permanenţă provocări creative care au în centru interacţiunea digitală atât între brand şi invitat cât şi între participanţii la un eveniment. Ne dorim clienţi acele companii care sunt dispuse să inoveze, să îşi asume deschiderea unor drumuri. Am avut şi avem şansa să lucrăm pentru clienţi din mediul digital (Google, Youtube, HTC etc.) şi asta ne-a ajutat să implementăm multe strategii şi aplicaţii specifice. Pentru noi, important în acest moment este cum ne dezvoltăm şi cum inovăm în această zonă. Cu cât eşti mai creativ, cu cât îţi faci temele mai bine, cu cât researchul este mai temeinic, cu atât vei fi mai bine poziţionat, atât ca brand, cât şi ca agenţie”, mai spune Valentin Văcăruş.

Godmother este o agenţie de publicitate specializată în furnizarea de servicii de tip BTL, cu o expertiză de 16 ani în piaţa de comunicare.

Printre clienţii agenţiei se numară Google, Youtube, HTC, Syngenta, H&M, Agricover, Profi, Oriflame, Promenada, Queisser Pharma,Titan Machinery, Forever Living Products etc.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite