Primăria Capitalei vrea să dea în judecată firma Romstrade, care s-a ocupat de construirea Pasajului Mihai Bravu

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primăria Capitalei se pregăteşte să aducă în instanţă firma care s-a ocupat de construieşte Pasajului Mihai Bravu, deţinută de omul de afaceri Nelu Iordache. De mai bine de doi ani, traficul din zonă este paralizat, iar lucrările au fost oprite până acum de trei ori.

În şedinţa din 29 ianuarie a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, consilierii vor discuta un proiect care prevede încheierea unui contract de consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică privind pasajul suprateran Mihai Bravu. Mai exact, Primăria Capitalei intenţionează să-şi recupereze banii de la firma lui Nelu Iordache care se află în insolvenţă din decembrie 2012 doar cu ajutorul instanţei de judecată.

„Întrucât Municipiul Bucureşti trebuie să depună, în regim de urgenţă, toate diligenţele pentru a identifica posibile creanţe ce pot face obiectul cereri de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei SC Romstrade (...)având în vedere impactul negativ şi consecinţele financiare deosebit de grave ce vor apărea ca urmare a lipsei de consultanţă”, acestea sunt argumentele prezentate în textul proiectului de hotărâre ce e va fi supus marţi votului Consilierilor Generali.

Licitaţia pentru construirea pasajului a fost câştigată, la sfârşitul anului 2010, de firma Romstrade, deţinută de omul de afaceri Nelu Iordache, care a intrat în insolvenţă din decembrie 2012. Practic, la pasaj nu se mai mişcă nimic de vara trecută, timp în care singurii care au avut de suferit au fost şoferii care tranzitează zi de zi sudul Capitalei.

Şantierul Pasajului Mihai Bravu a început pe 17 ianuarie 2011, lucrările fiind executate de firma Romstrade, potrivit licitaţiei câştigate la 2 decembrie 2010. Valoarea contractului este de circa 97 milioane lei fără TVA. Potrivit primarului general al Capitalei, Romstrade a încasat 30 de milioane de lei pentru cei 13 stâlpi pe care i-a amplasat.

Pasajul ar fi trebuit dat în folosinţă în 12 luni, adică în primăvara anului 2012. Un alt termen avansat de municipalitate pentru finalizarea lucrărilor a fost octombrie 2012, însă nici acesta nu a fost respectat.  

București

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite