Firma care a finalizat în timp record lucrările la autostradă, câştigătoarea licitaţiei internaţionale pentru construcţia Centurii Timişoarei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat firma care va realiza şoseaua de centură Timişoara Sud. Pentru această lucrare au luptat firme din Turcia, Spania, Italia, Israel, China, Germania, Austria, Bulgaria, Slovacia şi România.

Oferta declarată câştigătoare este cea depusă de italienii de la Tirrena Scavi S.p.a., având preţul de 227.432.921 lei. La atribuire s-a ţinut cont de cel mai bun raport calitate-preţ, iar cei de la Tirrena Scavi au obţinut 100 de puncte; 50 de puncte pentru competenţa financiară şi 50 de puncte pentru competenţa tehnică.

Pentru realizarea acestui obiectiv de infrastructură foarte important pentru capitala Banatului, şi un contract în valoare estimată de aproape 85 de milioane de euro, au depus oferte 12 companii.

Fiind o licitaţie internaţională, pentru această lucrare au luptat firme celebre în domeniul constrcuţiilor de drum pe plan mondial din Turcia, Spania, Italia, Israel, China, Germania, Austria, Bulgaria, Slovacia şi România.

Tirrena Scavi S.p.a au lăsat o impresie bună şi în urma lucrărilor de la Austostrada Vestului. Italienii au realizat cel de-al doilea lot al autostrăzii Timişoara – Lugoj, cuprins între Izvin şi Şanoviţa, în lungime de 25,6 kilometri (de aproximativ 100 de milioane de euro). Lucrarea a fost realizată de Asocierea Tirrena Scavi şi Societa Italiana per Condotte D’Acqua, condusă de Tirrena Scavi. Autostrada a fost gata de inaugurare cu şapte luni înainte de termen.

Lungimea Variantei de Ocolire Timişoara Sud este de 25,690 kilometri de drum naţional nou la standarde europene şi pe lângă beneficiile locale, are ca principal scop fluidizarea traficului intern şi internaţional care intră în ţară prin zona Stamora Moraviţa, se desfăşoară pe DN 59, ajunge în zona Timisoara şi se îndreaptă către centrul ţării pe DN 6 sau pe sectoarele de autostradă Arad – Timişoara – Lugoj.

Durata contractului este de 150  luni, din care şase luni proiectare, 24 luni execuţie şi 120 luni perioada de notificare a defecţiunilor (garanţie conform duratei ofertate în cadrul factorului de evaluare).

Contractul va putea fi semnat după epuizarea perioadei de depunere a contestaţiilor sau după soluţionarea eventualelor contestaţii.

.

Citeşte şi:

Companii din Turcia, Spania, Italia, Israel, China, Germania, Austria, Bulgaria, Slovacia şi România se luptă pentru Centura Timişoarei

Autostradă terminată înainte de termen, inaugurată fără alai de politicieni

Secretul singurei autostrăzi din România care a fost finalizată înainte de termen, explicat de directorul de proiect: „A fost cea mai mare provocare“

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite