Când ar putea intra în reabilitare DN 71 Târgovişte - Sinaia

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Starea jalnică în care se află Dn 71, care face legătura în Târgovişte şi Sinaia i-a făcut pe mai mulţi şoferi să semneze o petiţie online de scotere a tronsonului amintit din categoria "drum naţional"
Starea jalnică în care se află Dn 71, care face legătura în Târgovişte şi Sinaia i-a făcut pe mai mulţi şoferi să semneze o petiţie online de scotere a tronsonului amintit din categoria "drum naţional"

Drumul Naţional 71 care leagă Târgovişte de Sinaia nu va intra prea repede în reparaţii. Cel puţin aşa susţine preşedintele Consiliului Judeţean Dâmboviţa, Adrian Ţuţuianu.

"Cred că mai devreme de 2020 nu va intra la reabilitatre Dn 71. Trebuie să fim realişti", a spus Ţuţuianu.

Petiţie pentru scoaterea DN 71 Targoviste - Sinaia din categoria "drum naţional"

Starea jalnică în care se află Dn 71, care face legătura în Târgovişte şi Sinaia i-a făcut pe mai mulţi şoferi să semneze o petiţie online de scotere a tronsonului amintit din categoria "drum naţional". 

Petiţia online a fost trimisă către CNADNR, CESTIRN şi Guvernul Romaniei.

"Recomand scoaterea DN 71 Targoviste - Sinaia din categoria drum national datorita starii jalnice in care se afla. Nu cred ca se mai poate incadra in categoria de DN, sau eventual o reparatie capitala pe care o asteptam cam de multi ani".

Dacă vreţi să semnaţi petiţia, o puteţi face AICI

În 2011, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţa că a semnat, luni, 29 august, contractul de execuţie şi proiectare pentru reabilitarea DN 71, cu o valoare de 138,62 milioane lei, fără TVA.

Contractul include proiectarea (fazele PT şi DE) - pentru obiectivul "Modernizare DN 71 Bâldana-Târgovişte-Sinaia, km 0+000-44+130; km 51+041- 109+905", şi a fost câştigat, prin licitaţie deschisă, de asocierea Spedition UMB - Consitrans - Iptana.

Valoarea contractului este de 138,62 milioane lei fără TVA. Finanţarea este asigurată prin fonduri de la Bugetul de stat. Proiectarea va dura 2 luni, execuţia 10 luni, iar perioada de garanţie va fi de 10 ani.

Proiectarea va pune câteva probleme, mai ales în zona satului Glod, unde circulaţia este practic gâtuită din cauza proprietăţilor care s-au extins până în partea carosabilă.

Totodată, prin modernizarea acestui drum, traseul spre Valea Prahovei va fi înlesnit şi pe această variantă, precum şi accesul spre Platoul Bucegi, la Cabanele Piatra Arsă, Babele şi spre Valea Ialomiţei, până la Complexul Peştera, drumuri care sunt în proces de asfaltare în acest moment.

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite