La OJPC plouă cu reclamaţii trăznite. Cele mai tari: cutia cu prea puţine chibrituri şi hârtia igienică prea scurtă!
0În topul reclamaţiilor „hilare" făcute la Protecţia Consumatorului îşi merită locul şi cea a unui bărbat care s-a plâns că frizeriţa că l-a tuns cu cu câţiva centimetri mai scurt decât şi-ar fi dorit.Aceeaşi persoană a reclamat faptul că cutia de chibrituri nu are 48 de beţe şi hârtia igienică nu are şapte centimetri lungime.
Persoana reclamată se numeşte Florentina Ţârmoacă şi lucrează ca frizeriţă la Casa de Ajutor Reciproc a Pensionarilor din Galaţi. Femeia spune că este prima reclamaţie de acest gen pe care o primeşte de la un client: „După ce l-am tuns, a venit să-mi spună că nu-i place cum îi stă. Mi-a făcut reclamaţii peste tot. Eu cred că această persoană doreşte ca eu să plec de la frizerie ", afirmă femeia.
„Din păcate, sunt şi reclamagii de profesie. În general, oamenii sunt mulţumiţi de frizerie. În medie, vin zilnic 12 persoane. Preţul este foarte bun", ne-a spus Ionel Hâncu, preşedintele Casei de Ajutor Reciproc a Pensionarilor.
Comisarii Protecţiei Consumatorului au verificat reclamaţia şi au considerat-o ca fiind nesoluţionabilă. „Această persoană a mai reclamat că frizeriţa începea programul de la 9.00 şi a întârziat 20 de minute. Lucru care nu poate fi demonstrat. În momentul controlului, femeia era la program. Esenţa reclamaţiei era că el a fost tuns mai mult decât a cerut. Nu se putea dovedi", ne-a declarat Viorica Colgiu, directorul Protecţiei Consumatorului Galaţi.
Conform directorului Viorica Colgiu, aceeaşi persoană a reclamat faptul că cutia de chibrituri nu are 48 de beţe şi hârtia igienică nu are şapte centimetri lungime.
Bărbatul a făcut reclamaţii inclusiv la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului.„Am făcut un drum degeaba până la Bucureşti la comisia de disciplină. A fost invitat şi domnul respectiv, dar a refuzat să vină", a încheiat Colgiu.