Firmele care se ocupă de lucrările la drumul care trebuie să preia traficul de pe podul Calafat-Vidin, amendate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Lucrările la drumul DN56 Craiova-Calafat au fost demarate în anul 2011
Lucrările la drumul DN56 Craiova-Calafat au fost demarate în anul 2011

Drumul Craiova-Calafat a intrat într-un process de reabilitare în urmă cu patru, iar lucrările au fost realizate în proporţie de 70%. Şoferii susţin că din cauza gropilor au ajuns să  parcurgă 80 de kilometri în două ore.

Firmele care se ocupă de lucrările de reabilitare pe DN56 au fost amendate până în momentul de faţă de 14 ori. Cele mai multe sancţiuni au fost aplicate societăţii SC Delta ACM. „Numai pe acest dum naţional, în urma verificărilor efectuate de poliţiştii rutieri impreuna cu reprezentantii S.D.N. Craiova, din data de 15 martie a.c., de când s-au reluat lucrările de reabilitare şi până in prezent, au fost constate şi aplicate de catre ofiţerii Serviciului Rutier Dolj, 14 sancţiuni contravenţionale in valoare de 30.452 lei, cele mai multe fiind constatate pe lotul I Craiova-Galicea Mare, motiv pentru care s-au aplicat 12 sanctiuni contravenţionale executantului de lucrări, iar pentru lotul II Galicea-Mare-Calafat, au fost aplicate alte 2 sancţiuni contravenţionale antreprenorului. Cele mai multe deficienţe constatate au fost referitoare la neaplicarea marcajului rutier pe partea carosabilă, nesemnalizarea corespunzătoare a lucrarilor şi obstacolelor aflate pe drumul public, neasigurarea starii de viabilitate a părţii carosabile sau neîntreţinerea semnalizării rutiere permanente instituită pe acest drum“, a spus Alin Apostol, purtătorul de cuvânt din cadrul Inspctoratului de Poliţie al Judeţului Dolj.

Lucrările la drumul care trebuia să preia traficul d epe podul Craiova-Calafat au fost demarate în anul 2011 şi ar fi trebuit să fie finalizate în anul 2013.

Autorităţile române şi cele bulgare au inaugurat în anul 2013 construcţia podului Calafat -Vidin.  Costul construcţiei podului a fost estimat la circa 273 de milioane de euro, din care partea bulgărească a plătit circa 225 de milioane de euro, iar restul a revenit statului român.    

Mai citeşte şi

Avem pod peste Dunăre de 273 de milioane de euro, dar drumul Craiova-Calafat este neterminat

Craiova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite