Mirela Meiţă este experta în comunicare, pasionată artă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Coordonatorul proiectului de management al relaţiilor cu presa pentru Reprezentanţa Comisiei Europene la Bucureşti reuşeşte să-şi facă timp pentru hobby-urile din viaţa ei: colecţiile de artă şi un program de descoperire şi ajutorare a tinerelor talente artistice din Bucureşti.

Şase ani a lucrat la catedra de biologie celulară şi histiologie la Facultatea de Biologie din Bucureşti. Apoi a fost, pe rând, director de cabinet al preşedintelui Camerei Deputaţilor, expert la Departamentul de Relaţii Externe al Camerei Deputaţilor şi Director pe Europa de Est la Chelgate Londra.

Este vorba despre Mirela Meiţă, acum director general Chelgate România şi totodată coordonatorul proiectului de management al relaţiilor cu presa pentru Reprezentanţa Comisiei Europene la Bucureşti.

Prima imagine din Bucureşti, Cotroceniul

Începuturile profesionistei venite în Bucureşti tocmai din Săcele au fost prima provocare. „Mi-a fost greu să mă adaptez. În prima parte a şederii mele în Bucureşti am frecventat zona Splaiului Dâmboviţei, Opera şi Facultatea de Drept. Pe atunci locuiam la mansarda unei vile din Cotroceni. Şi acum îmi face plăcere să mă plimb prin Cotroceni pentru că îmi aduce aminte de facultate. Sunt oameni în vârstă care au un parfum de altădată“, ne descrie reprezentantul Comisiei Europene la Bucureştiul puţin din viaţa ei.

Pentru un comunicator mereu pus în prima linie a provocărilor mediatice, Mirela Meiţă şi-a găsit timp şi pentru pasiunile ei.

„Îmi plac colecţiile de artă şi, bineînţeles, licitaţiile de artă. Pentru mine o colecţie chiar înseamnă colecţie. Admir foarte mult operele lui Octav Băncilă şi obiectele decorative din secolul al XIX-lea. În general îmi place să fac ceva bine. Deci nu pictez. Simplu. Dar îi admir pe cei care o fac şi o fac bine“, a mai spus gazda noastră.

Ambiţiile de viitor sunt la fel de măreţe. Mirela Meiţă ne-a povestit despre afacerea Chelgate în România, compania pe care o conduce, precum şi despre proiectele cu ajutorul cărora descoperă tinere talente artistice şi, puţin câte puţin, le aduce în faţa publicului larg.

„Pe viitor vreau să dezvolt câteva afaceri şi să le aduc la maturitate. Chelgate este ca şi copilul meu. Am învăţat aici o grămadă de lucruri şi vreau să dezvolt firma”.

În căutarea tinerelor talente

Unul dintre noile proiecte desfăşurate de Mirela Meiţă este legat de descoperirea şi pregătirea tinerilor artişti. Este vorba despre copii din şcolile şi liceele din Bucureşti care, cu ajutorul unor specialişti, sunt îndrumaţi printr-o serie de ateliere unde învaţă elemente de bază despre artele plastice, fotografie, dramaturgie şi comunicare.

„Proiectul este adresat tinerilor artişti care nu sunt suficient de bine puşi în valoare. Dar, cu ajutorul unor specialişti, putem reuşi să le dăm acel imbold de care au nevoie pentru a se afirma. Unul dintre voluntarii cu care lucrăm este şi Margareta Pâslaru“, ne-a mai povestit Mirela Meiţă.

Profil:
Născută. 10 august 1967, Săcele
Studii. Este licenţiată a Facultăţii de Biologi, Universitatea din Bucureşti, doctorat in Oncologie Comparată, master în Comunicare şi Relaţii Publice în cadrul Şcolii Naționale pentru Studii Politice, Facultatea de Comunicare şi Realţii Publice, MBA la ASE în colaborare cu Conservatoire National de Arts et Métiers, Paris, cursuri postuniversitare la Academia Diplomatică din Londra
Familie. Este căsătorită şi are doi copii.


Ce-i place:
„Oamenii inteligenţi şi cu umor, galeriile de artă, opera, bucătăria italiană şi cea franceză“, explică, fără ezitare, Mirela Meiţă.
Ce nu-i place:
„Detest ipocrizia şi prostia. Nu-i place să trăiască într-o societate unde nu există o ierarhie a valorilor“, spune experta în comunicare.

ÎNTREBĂRI ŞI RĂSPUNSURI:
-Ce obiective aveţi pe plan personal?
-Deşi sunt pasionată de colecţii de artă şi design interior, sunt singurul membru al familiei mele care nu este artist. Soţul meu este arhitect, iar fetele studiază şi design. Pot spune că hobby-urile mele au devenit afaceri. Obiectivele mele personale se leagă mai devreme sau mai târziu de business.
-Care este filmul pe care l-aţi văzut cel mai des?
„Vacanţă la Roma“. L-am văzut de vreo şapte-opt ori. Prima dată s-a întâmplat când aveam şapte ani şi am mers la cinematograf cu bunicul meu. Acum am o colecţie de peste o sută de filme clasice pe care le vizionez oricând, pe rând, cu mare plăcere.



București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite