21.000 de lei pentru promovarea oraşului Alba Iulia în revista UNESCO „World Heritage“
0Consilierii locali au aprobat alocarea sumei de 21.120 de lei de la bugetul local pentru promovarea brandului turistic al oraşului Alba Iulia în paginile „World Heritage“, revistă UNESCO.
Numărul revistei în care este promovată Alba Iulia va apărea la sfârşitul lunii ianuarie şi are un tiraj de 70.000 de exemplare.
„Identitatea turistică a municipiului Alba Iulia reprezintă primul pas în promovarea strategică a oraşului. «World Heritage» este unul dintre cele mai potrivite medii de promovare internaţională.
Ediţia actuală a revistei este dedicată oraşelor a căror dezvoltare se bazează pe turismul istoric şi conservarea patrimoniului cultural.
Acest număr va fi primul introdus în format electronic pe site-ul oficial UNESCO, ce deţine un record de peste 20.000 de vizitatori pe zi“, a spus Mihai Coşer, iniţiatorul proiectului.
Revista internaţională este editată în engleză, franceză şi spaniolă şi se distribuie prin reţeaua UNESCO în întreaga lume, ajungând în ambasade, muzee, instituţii de cultură şi ştiinţă, operatori de turism.