YouTube are o nouă faţă
0Celebrul site de video-sharing şi-a schimbat interfaţa pentru a semăna mai mult cu televiziunea . Noul design îi îndeamnă pe utilizatori să se conecteze la canale cu un anumit conținut, și nu doar la clipuri individuale, scrie „The Daily Express“.
Pentru YouTube, un site cu 800 de milioane de utilizatori, aceasta este cea mai importantă transformare din ultimii şase ani. Decizia schimbării a fost luată de Google şi face parte din proiectul Cosmic Panda, conceput pentru modernizarea celui mai popular site de video-sharing. Datorită acestei schimbări a interfaţei, timpul petrecut de oameni pe site poate creşte semnificativ.
Google susţine că YouTube este acum mai modern, mai simplu de folosit şi mai uşor de personalizat. „Noua pagină home îţi permite să-ţi alegi canalele care îți plac și interacționezi cu ele într-un mod mai complex decât o faci cu televizorul“, a declarat Shishir Mehrotr, directorul de produs.
YouTube a fost cumpărat de Google cu 1,76 miliarde dolari în urmă cu cinci ani.