Reclamă la chiftele, scrisă pe piele: Burger King se promovează pe sânii fanelor
0Filiala rusească a binecunoscutului lanţ de restaurante Burger King a ales o cale inedită de a-şi atrage clientela. Giganţii fast-food au început să se promoveze prin intermediul decolteurilor ademenitoare are femeilor.
Campania din spatele iniţiativei lanţului de fast food Burger King se numeşte Tittygram şi permite oricui să trimită o fotografie cu un mesaj scris pe sânii unei femei. Aşadar, cu ajutorul acesteia, reprezentanţii Burger King au postat pe VK, versiunea rusească a Facebook-ului, o fotografie cu bustul generos al unei fane, pe care stătea scrisă mărturia „Iubesc Burger King‟.
Această iniţiativă a atras după sine o serie de controverse. „Aveţi nevoie atât de mare de clienţi încât vă înjosiţi prin folosirea unei asemenea vulgarităţi?”, a comentat Anastacia Zarachenskya, o utilizatoare a reţelei de socializare.
Fiecare poză de pe Tittygram costă aproximativ zece euro, în timp ce modelele primesc trei euro pentru fiecare fotografie, iar 2% din banii care ajung în conturile Tittygram sunt donaţi unei fundaţii de cercetare contra cancerului.