Ce este indicat să mănânci la micul dejun

Ce este indicat să mănânci la micul dejun

Dacă pofteşti la ciocolată sau alt desert îmbietor, încearcă să îl consumi în prima parte a zilei.

Cea mai importantă masă a zilei, micul dejun nu trebuie neglijat. Încarcă-te cu energie încă de dimineaţă, pentru a nu cădea pradă tentaţiilor culinare nesănătoase şi a avea un tonus bun.

Ştiri pe aceeaşi temă

Nu sări peste micul dejun
 
În timpul somnului, metabolismul tinde să încetinească. Singura modalitate de a-l accelera pentru a doua zi este să consumi un mic dejun sănătos la primele ore ale dimineţii. În felul acesta organismul va arde calorii chiar de la începutul zilei. Dacă prima masă lipseşte, corpul stocheză caloriile, formându-se grăsimile. În felul acesta, sunt şanse mari să te îngraşi, iar riscul apariţiei hipertensiunii arteriale, a bolilor de inimă şi a diabetului creşte. În plus, cei care nu mănâncă nimic dimineaţa au mai multe şanse de a ciuguli alimente nesănătoase pe parcursul zilei. Persoanele care iau micul dejun pierd de 4 ori mai mult în greutate decât cele care sar peste prima masă a zilei.
 
Dulciurile se depun mai greu în prima parte a zilei
 
Dacă pofteşti la ciocolată sau alt desert îmbietor, încearcă să îl consumi în prima parte a zilei. Astfel, vei arde caloriile acumulate mai repede, vei obţine un plus de energie şi nu va trebui să îţi faci atât de multe griji pentru kilogramele în plus.
 
Alimente bogate în proteine
 
Mulţi obişnuiesc să consume la micul dejun alimente bogate în carbohidraţi complecşi – covrigi, produse zaharoase. Nutriţioniştii recomandă înlocuirea acestora cu tărâţe de ovăz, aliment bogat în fibre solubile. Organismul are nevoie şi de proteine care se găsesc în produsele lactate, carne, ouă şi nuci. Acestea dau senzaţia de saţietate pentru mai mult timp, fiind esenţiale pentru buna funcţionare a creierului şi pentru dezvoltarea muşchilor.
 
citeste totul despre: