Ford Mondeo Vignale - pretenţii premium

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Drive test Ford Mondeo Vignale
Drive test Ford Mondeo Vignale

După doi ani de teasinguri pe la saloane auto, iată că primul produs Vignale al Ford a fost lansat şi este în sfârşit testat de noi. Bazată pe Mondeo, această formă supremă de echipare a unei maşini Ford o duce pe aceasta în segmentul premium.

Până la apariţia acestei versiuni, cel mai scump şi echipat Mondeo era Titanium. În funcţie de variantă şi mai scump cu 5-6.000 euro este vine acest Vignale. 

Variantele premium ale Ford sunt disponibile atât în varianta sedan, cât şi în cea Break. 

Practic, noi am testat varianta sedan echipată cu motor diesel de 2 litri care produce 190 CP. Acesta era cuplat la o cutie automată. Ni se pare că Vignale aduce mai multe faţă de celelalte variante Mondeo şi în materie de confort şi comportament la drum. 

Pe acest model de test am făcut cunoştiinţă prima dată cu sistemul inteligent de tracţiune integrală al Ford pe un sedan de clasă medie. 

Ford Mondeo Vignale 2

Ford Mondeo Vignale Concept este echipat cu jante de aliaj speciale de 20 de inch, finisaje cromate, un design unic pentru bara de protecţie faţă, luminile de ceaţă şi grilă, scaune îmbrăcate în tapiţerie din piele premium, şi o culoare exclusivă pentru Vignale, „Nocciola”, Vignale se va lansa la începutul anului 2015.

În ceea ce priveşte partea de design, Mondeo în această versiune de top primeşte jante din aliaj Vignale de 20 de inch, cu finisaj de înaltă calitate, embleme „Vignale”, mânere usi şi carcase oglinzi cromate, grilă radiator tip plasă şi culoarea exclusivă „Nocciola”.

Ford Mondeo Vignale 5

Ford Mondeo Vignale primeşte în interior de asemenea capitonaj matlasat, inserţii cromate şi cotiere din piele pentru interiorul portierelor , precum şi scaune exclusiviste îmbrăcate în piele cu finisaj de înaltă calitate „Vignale”, plăcută la atingere, care se regăseşte şi pe volan, bord, consola centrală, partea superioară a portierei şi cotiera centrală. Pragurile inscripţionate în relief şi preşurile premium cu tiv de înaltă calitate completeaza ambianţa care combină construcţia tradiţională de limuzine cu tendinţele contemporane în materie de design şi materiale utilizate.

Ford SYNC cu sistemul de conectivitate integrat MyFord Touch va permite integrarea telefoanelor inteligente şi va oferi capabilitate WiFi, în timp ce sistemul Park Assist, de asistare la parcare cu faţa şi cu spatele, cu Rear View Camera (cameră video retrovizoare) va face operaţiunea de parcare mai uşoară, iar farurile Adaptive LED vor oferi o vizibilitate superioară.

Toate sistemele de siguranţă importante, dar şi cele mai noi sunt disponibile pe acest model de top. 

Primul model Ford Vignale se va baza pe noul Mondeo, urmat curând de alte modele Vignale pe piaţa. 

Vignale reprezintă semnătura Ford pentru un produs premium şi o experienţă personalizată. 

Ford Mondeo Vignale 4

Ford Mondeo Vignale este primul model care va fi lansat ca parte a experienţei Vignale şi în curând vor urma şi alte produse, inclusiv Ford S-MAX. Vignale simbolizează viziunea Ford pentru cel mai rafinat nivel de execuţie în privinţa design-ului şi calităţii materialelor folosite atât la exteriorul, cât şi la interiorul vehiculului.

Fiecare proprietar al unui Ford Vignale se va bucura de asistenţa unui „Relationship Manager”, un om dedicat exclusiv relaţiei cu clientul, deoarece pentru clientul Vignale timpul este preţios, iar experienţele de calitate reprezintă o prioritate. 

În plus, clienţii Vignale pot apela consultanţii Vignale One Call 24 de ore pe zi, pentru asistenţă suplimentară. Interacţiunile cu clienţii reprezintă o prioritate, fie că este vorba de răspunsul la o întrebare tehnică, stabilirea unei vizite într-o locaţie FordStore, soluţionarea unei probleme a unui client sau programarea unei operaţiuni service.

Caseta tehnică: 

Ford Mondeo 2.0 TDCi 4x4 Vignale

0-100 km/h: 9,3 secunde

Viteza maximă: 221 km/h

L/l/î: 4.871/1.852/1.482

Masă proprie: n/a 

Volum portbagaj (l): 550

Cilindree (cmc): 1.997

Putere (CP): 180 la 3.500 rpm

Cuplu maxim (Nm): 400 la 2.000 rpm

Consum mediu: 5,5 l/100 km (mixt)

Cutie de viteze: automată, 6 trepte

Auto

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite