Discovery Channel a lansat scurtmetraje cu Bear Grylls filmate la 360 de grade

Discovery Channel a lansat scurtmetraje cu Bear Grylls filmate la 360 de grade

Bear Grylls îţi arată, în modul 360 de grade, cum să supravieţuieşti în mijlocul naturii FOTO Discovery Channel

Scurtmetraje care îl au drept protagonist pe expertul în supravieţuire Bear Grylls, filmate la 360 de grade, au fost lansate de Discovery Channel.

Ştiri pe aceeaşi temă

Mulţi dintre noi l-am urmărit cu sufletul la gură pe Bear Grylls escaladând munţi, sărind cu paraşuta din avion sau plonjând în ape îngheţate. Ne-am minunat văzându-l cum se „ospăta“ cu tot felul de „alimente“ neobişnuite, prin cele mai îndepărtate colţuri ale lumii. Acum oricine poate fi mai aproape de mijlocul acţiunii prin intermediul mai multor scurtmetraje filmate la 360 de grade, transmite Discovery Channel într-un comunicat.  

Fanii lui Bear Grylls din toată lumea îl vor putea urmări pe celebrul expert în supravieţuire în mai multe materiale video 360, ca urmare a unui parteneriat între Discovery şi Samsung, având ca obiectiv promovarea noului Samsung Gear S3. Colaborarea vizează pieţele din Statele Unite, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa şi implică o serie de scurt-metraje şi un spot TV, în care Bear prezintă ce poate face Samsung Gear S3, într-o multitudine de scenarii de supravieţuire. Pe parcursul experienţelor prezentate în materialele video, Bear împărtăşeşte diverse tehnici de supravieţuire, pentru orice explorator izolat de civilizaţie.

Aici puteţi vedea culisele din timpul filmărilor, iar aici puteţi unul dintre materialele video 360, inclus în campanie.

Bear Grylls este prezent în grila televiziunii Discovery cu cel de-al treilea sezon al emisiunii „Vedete în sălbăticie“, pe care o prezintă. Emisiunea este difuzată în fiecare luni, de la ora 20.00.

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) satisface curiozitatea şi îşi ţine fanii aproape printr-un portofoliu de branduri premium care oferă documentare, conţinut sportiv şi pentru copii. Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonaţi la platformele sale pay-TV şi free-to-air din peste 220 de ţări şi teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum şi OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină şi Eurosport, lider în furnizarea de conţinut sportiv premium relevant local şi Gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Discovery oferă conţinut pe toate ecranele, prin intermediul companiei Group Nine Media, al platformei Discovery VR, prin servicii OTT precum Eurosport Player şi Dplay, precum şi produse de tipul TV Everywhere ce includ portofoliul GO cu aplicaţiile TVE şi Discovery K!ds Play. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 21 de branduri Discovery ajung în 108 ţări şi teritorii, în 29 de limbi. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.discoverycommunications.com.

citeste totul despre: