Conceptul de magazin care te face să cumperi la prima vedere. Ar putea fi aplicat şi în România?

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ideea lansării unui astfel de magazin este o provocare
Ideea lansării unui astfel de magazin este o provocare

Ateliere, construcţii de case şi comerţ vizual. Acestea sunt principalele direcţii pe care au mizat francezii de la Leroy Merlin în conceptul de magazin pe care îl deţin în oraşul Le Havre din Franţa.

Leroy Merlin este unul dintre cele mai mari lanţuri de bricolaj din Europa şi cu certitudine un nume cu greutate în Franţa, compania având în total peste 300 de magazine.

Clienţii care vizitează magazinul Leroy Merlin din Le Havre vor observa cu siguranţă ceva diferit faţă de un magazin obişnuit deţinut de francezi. Formatul spaţiului comercial îşi propune să ofere vizitatorior un ...citeşte continuarea pe wall-street.ro. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite