Articol publicitar

Unul dintre cei mai importanţi producători locali de şerveţele,             Rom Paper, lansează brandul Mototol

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prezentă pe rafturile unui număr important de hipermaketuri de pe piaţa locală, procesând 450 t de hârtie pe lună, compania românească Rom Paper îşi doreşte să cucerească preferinţele consumatorilor români cu un nou brand de produse din hârtie pentru uz casnic, Mototol.

La doar câţiva kilometri de oraşul Braşov, într-un loc cu o privelişte spectaculoasă, se află unul dintre cei mai mari producători de şerveţele din România. În urmă cu 12 ani, în localitatea Cristian, de pe drumul naţional 73B, soţii Claudiu şi Nicoleta Puchin puneau bazele unei afaceri de familie, Rom Paper, plecând la drum cu o investiţie de 10.000 de dolari, sumă împrumutată de la rude şi prieteni.

Până să se apuce de afacerea cu şerveţele şi hârtie igienică, în anul 2002, Claudiu Puchin era profesor de liceu, iar Nicoleta Puchin asistent universitar şi contabil la o fabrică de produse din carton. „Aveam amândoi câte două-trei joburi, dar nu ne ajungeau banii şi ne-am gândit să începem o afacere”, mărturiseşte Nicoleta Puchin. „Şi am văzut noi că pe vremea aceea, la sfârşitul anilor ˊ90, hârtia igienică era doar un «ceva» roz şi foarte urât. Şi atunci ne-am gândit să începem o afacere cu hârtie igienică. Am studiat piaţa şi ne-am întâlnit cu un producător de hârtie igienică care ne-a sfătuit să ne apucăm de o afacere cu şerveţele. Şi asta am facut”, continuă Nicoleta Puchin.

image

Colaborarea cu EximBank
În primii ani, cele mai mari dificultăţi au fost date de refuzul băncilor de a finanţa afaceri noi. Însă, faptul că în 2004 a fost semnat primul contract important cu un retailer a ajutat compania Rom Paper să devină cunoscută la nivel naţional.Treptat, afacerea a început să se diversifice, iar investiţia în utilaje noi, moderne şi performante a putut fi realizată şi graţie fondurilor europene nerambursabile, dar şi parteneriatului cu EximBank. În acest an, banca a acordat companiei o nouă finanţare, în valoare totală de peste 1,5 milioane de lei, destinată achiziţionării unei linii automate de producţie a şerveţelelor, care va permite societăţii să-şi crească productivitatea şi să-şi diversifice produsele cu o gamă proprie, Mototol.

Producţie diversificată şi 40% din piaţa locală de şerveţele
De-a lungul anilor, Rom Paper a realizat diverse categorii de produse din hârtie clasice (şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, role profesionale, prosoape cosmetice şi serveţele la cutie), dar şi de calitate superioară, sofisticate, menite să creeze şi o atmosferă deosebită. Practic, Rom Paper a ajuns să producă şerveţele pentru marii retaileri prezenţi în România şi în doar câţiva ani a reuşit să aibă o cotă de 30% din piaţa şerveţelelor de masă şi 40% din cea a şerveţelelor la cutie. „În ultimii 5 ani afacerea noastră s-a dezvoltat consistent şi am reuşit să creştem constant chiar şi în plină criză. În 2013, de exemplu, cifra de afaceri a crescut cu aproape 40% faţă de 2012”, mărturiseşte Claudiu Puchin. Iar calitatea deosebită a produselor realizate este dată şi de investiţiile în utilaje de procesat automate produse în UE.

image

Gama Mototol – un brand autohton de produse de hârtie de uz casnic
În luna august, compania Rom Paper a lansat gama Mototol, care va include produse de Zi cu Zi (şerveţele la cutie, şerveţele de masă, hârtie igienică, role de bucătărie şi role profesionale), Premium (şerveţele la cutie, şerveţele de masă) şi Decorative (şerveţele de masă, şerveţele pentru ocazii, şerveţele evantai), toate realizate cu o hârtie într-unul, două sau trei straturi. Sunt produse realizate dintr-o hârtie care nu e nici foarte aspră, dar nici foarte moale şi are o bună capacitate de absorbţie. „Produsele pe care le-am inclus în gama Mototol sunt destinate tuturor categoriilor de consumatori. Sunt produse de calitate, fabricate cu utilaje performante. Mototol este un brand 100% românesc, cu care ne dorim să cucerim preferinţa consumatorilor în materie de produse de hârtie pentru uz casnic, graţie calităţii hârtiei folosite în fabricarea sa“, declară Claudiu Puchin, manager Rom Paper. Iar până la finalul acestui an, reprezentanţii companiei au în plan diversificarea gamei, în aşa fel încât aceasta să satisfacă preferinţe cât mai variate ale consumatorilor în materie de produse de hârtie de uz casnic.

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite